Laatst gewijzigd door JanBaert; 7 augustus 2011 om 14:51
Wat ik hier wel mooi vind, zijn de kleine druppeltjes op de veren. De pose is redelijk, maar ik had liever gezien dat de zwaluw met het hele lijf meer naar de camera toe gedraaid was. Een onscherpe staart in de achtergrond is bovendien logischer omdat de achtergrond ook al onscherp is als gevolg van de beperkte scherptediepte. Nu vind ik de onscherpe staart in de voorgrond erg opvallen en daardoor een beetje storend. Verder is prikkeldraad uiteraard niet de meest ideale ondergrond, en tenslotte zou ik dit beeld zelf croppen tot een verticale versie. Het onderwerp is nu wel erg gecentreerd.
Aardig wat aanmerkingen, maar ik ga er vanuit dat je liever kritiek hebt dan helemaal geen commentaar.
Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops
Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika
Ik volg Marsel wel in z'n commentaar, daarentegen zou ik zelf ook al tevreden zijn met dit plaatje.
De druppeltjes op de veren geven echt wel een meerwaarde
grts
Sieg
Staat er mooi scherp op, ik zou links wat afsnijden om meer ruimte te krijgen in de kijkrichting en het kopje wat oplichten
Ik volg mijn voorgangers ,aan het prikkeldraad kan je nu eenmaal niets doen want daar zittie op.