Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cliffcows

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] cliffcows

    Langs een gravel road vond ik gisteren een troep koeien op de rand van kliffen van de woeste North Atlantic in Newfoundland. Deze twee stonden juist aan de rand maar trokken er zich blijkbaar niet veel van aan.

    cows by Raf Strobbe, on Flickr

    ISO 200 62mm f 6.3 1/640

    Bedankt voor het kijken en alle commentaren welkom,

    Raf.
    Last edited by muesli; 18 juni 2017, 03:06.

  • #2
    Re: cliffcows

    Wat een mooi contrast tussen moeder en kalf en de onstuimige zee, mooie kleuren ook.
    ...zonder handtekening...

    Comment


    • #3
      Re: cliffcows

      Bedankt Lieven!
      Het contrast was inderdaad groot: vredig tafereeltje van die koeien en de wild tekeer gaande oceaan. Bovendien lag er een 100-tal meters verder een dode coyo-wolf (kruising tussen coyote en wolf) die waarschijnlijk gejaagd had op de jonge kalfjes maar het niet overleefde (door de koeien zelf of door de farmer?).
      grts
      Raf.

      Comment


      • #4
        Re: cliffcows

        voor mij een geslaagde foto

        Comment


        • #5
          Re: cliffcows

          Niet te geloven en daardoor boeiende foto
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: cliffcows

            Wat een prachtige kuststrook zeg, heel veel potentieel om opnames te maken
            Moeder en kalf staan er goed op en in een gepaste pose, ze steken goed af tegen die ruwe zee erachter

            grts
            Sieg
            Last edited by Sieg; 19 juni 2017, 18:06. Reden: was gewoon een deel vergeten typen, tjah ...
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: cliffcows

              Bedankt voor alle positieve reacties.
              Newfoundland met zijn "coastal hiking trails" biedt inderdaad talloze mogelijkheden voor goede opnames.
              Bij deze foto heb zelfs ik nog iets "weggelaten" omdat de aandacht dan misschien niet meer naar die koeien zou gaan: een ijsberg!
              In deze omgeving heb ik die dag wel 100 ijsbergen gezien. Opwarming van de aarde weet je: afbrokkeling van het poolijs en Groenlandse gletsjers en die icebergs worden dan met de Labradorstroom naar hier gevoerd.
              Ik zal er wat posten bij "landschappen".
              grts,
              Raf.

              Comment


              • #8
                Re: cliffcows

                Knappe foto .

                Johan

                Comment

                Working...
                X