Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canadese Gans

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Canadese Gans

    Tis hier maar stil de laatste tijd, zonde hoor !
    Bij deze gewoon een plaatje van een Canadese Gans



    Zoals steeds best te bekijken met een zwarte achtergrond
    Meer plaatjes op www.sieg.be

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

  • #2
    Re: Canadese Gans

    prachtige opname sieg, optimale scherpte, mooi licht.Of topic, het is hier inderdaad heel stil de laatste tijd, vergeleken met enkele jaren geleden is er bijzonder weinig activiteit op dit forum, bijna de moeite niet meer om iets te posten, waardoor de neerwaartse spiraal uiteraard verder gezet wordt, jammer...

    Comment


    • #3
      Re: Canadese Gans

      prachtige plaat Sieg, en inderdaad BD gaat hoe langer hoe meer naar beneden... er zijn nochtans genoeg fotografen
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Re: Canadese Gans

        Mooie scherpe gans voor prachtige achtergrond, maar ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat de vijver leegloopt. Of ben ik verkeerd?
        mvg,
        marcel

        Comment


        • #5
          Re: Canadese Gans

          Zo gewoon vind ik dit plaatje toch niet hoor...Zeer knap scherp vluchtshot, en met dit licht niet gemakkelijk met dat zwart en wit...In beiden nog voldoende detail..
          Lijkt mij gewoon recht te staan als ik de rietkraag in de achtergrond bekijk.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Canadese Gans

            Knappe foto van deze vlieger.
            Je krijgt wel het idee dat hij scheef staat maar ik twijfel.


            Johan

            Comment


            • #7
              Re: Canadese Gans

              Knappe vliegerd Siegfried...zijn deze die ze onlangs in het nieuws waren als ik me niet vergis....dus mss wel een beeldje waar we ooit nog heel blij mee gaan zijn als we het nog kunnen schieten ...Mooi...

              Groetjes
              Freddy
              https://fredor2.wixsite.com/my-site

              Comment


              • #8
                Re: Canadese Gans

                Oorspronkelijk geplaatst door Marcel Raspoet Bekijk bericht
                Mooie scherpe gans voor prachtige achtergrond, maar ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat de vijver leegloopt. Of ben ik verkeerd?
                mvg,
                marcel
                Je bent inderdaad verkeerd Marcel, je moet kijken naar de bovenste blauwe rand, die staat pas
                Hetgeen jij in het midden ziet is een eilandje en dat loopt wat schuin weg, dus de opname staat wel degelijk recht hoor ;-)

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: Canadese Gans

                  Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
                  Knappe vliegerd Siegfried...zijn deze die ze onlangs in het nieuws waren als ik me niet vergis....dus mss wel een beeldje waar we ooit nog heel blij mee gaan zijn als we het nog kunnen schieten ...Mooi...

                  Groetjes
                  Freddy
                  Wat is er over in het nieuws geweest Freddy, heb ik ergens iets gemist blijkbaar ?

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canadese Gans

                    Wat is er over in het nieuws geweest Freddy, heb ik ergens iets gemist blijkbaar ?
                    Als ik me niet vergis zijn dit de ganzen waarvan ze enkele weken geleden er een aantal vergast hebben wegens overlast...en dit toch wel voor commotie zorgde....
                    https://fredor2.wixsite.com/my-site

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canadese Gans

                      Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
                      Als ik me niet vergis zijn dit de ganzen waarvan ze enkele weken geleden er een aantal vergast hebben wegens overlast...en dit toch wel voor commotie zorgde....
                      Bedankt Freddy, heb het even opgezocht en het gaat inderdaad over deze soort ; http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.3039105

                      Iedereen nog bedankt voor het kijken en de reacties

                      grts
                      Sieg
                      Voor meer foto's ; www.sieg.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canadese Gans

                        Oorspronkelijk geplaatst door michel eloot Bekijk bericht
                        het is hier inderdaad heel stil de laatste tijd, vergeleken met enkele jaren geleden is er bijzonder weinig activiteit op dit forum, bijna de moeite niet meer om iets te posten, waardoor de neerwaartse spiraal uiteraard verder gezet wordt, jammer...
                        Spijtig genoeg denken er velen zo over Michel .... en zo wordt het alsmaar stiller hier.
                        Proberen de boel weer wat op te zwengelen, dus ga er seffens nog eentje posten ;-)

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment

                        Working...
                        X