|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Ja hoor, het begint weer te kriebelen. De wintervogels komen langzaam naar ons land en vanmorgen om 07:00 uur hoorde ik in het bos de sijzen overvliegen en boven mij in een berk zaten ongeveer 30 staartmezen. In het voorjaar zoek ik al mijn vogelplekjes uit en nu begin ik met voeren en het maken van een set-up. De eerste resultaten zijn binnen
![]() iso 320 1/15 sec. F7.1 full frame Voor meer info zie blog www.natuurinfocus.nl gr. Edwin Kats
Nikon D300 met MB-D10 Nikon 200-400/4 VR Laatst gewijzigd door Edwin Kats; 4 oktober 2008 om 22:59 |
|
||||
|
Mooie, helder-scherpe opname. Compo is af !
![]() ![]() ![]() ![]() Mvg.
! Mooi scherp! Mooie foto!Grtz, Fabienne Als je waagt, groeit je moed. Als je aarzelt, groeit je vrees.
|
leuke pose, habitat niet zo.
grt,bouk.
|
Knap hoor!
|
Mooie compo en mooi scherp, een echt plaatje!
|
![]() |
| Labels |
| boomklever, heide, struikheide |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Boomklever 2 | JasperVDH | Fotobeoordeling Dieren | 2 | 19 april 2008 19:56 |
| Boomklever | Edwin Kats | Showcase Dieren | 33 | 11 maart 2008 11:08 |
| Boomklever | hvr_oosterzele | Showcase Dieren | 24 | 13 december 2005 20:06 |
| Boomklever | steward | Showcase Dieren | 34 | 20 november 2005 11:01 |
| Botvink , Spreew , Boomklever | Juno | Showcase Dieren | 2 | 1 juni 2005 22:43 |
![]() |