Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bonte vliegenvanger

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bonte vliegenvanger


    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

  • #2
    Re: Bonte vliegenvanger

    Wederom knap Alex.
    Natuur zoals ik deze beleef. Natuurfotografie op zijn mooist door de lens van Etienne. Nikon Digitale fotoboek natuurfotografie Etienne

    Comment


    • #3
      Re: Bonte vliegenvanger

      Prachtige foto van een mooie soort

      Johan

      Comment


      • #4
        Re: Bonte vliegenvanger

        Op zicht een hele mooie soort, jammer dat ik dit niet in deze foto kan terug zien.
        Ik begrijp niet waarom jij je foto's altijd zo donker afwerkt? Jou keuze natuurlijk,
        Smaken verschillen, weet ik wel, maar steek in deze foto een tikkeltje levendigheid in een beetje licht en je hebt een topper.

        Groeten,
        Raf
        Instagram

        Comment


        • #5
          Re: Bonte vliegenvanger

          Nog nooit voor mijn lens gekregen maar met dit plaatje zou ik zeer tevreden zijn. Heel mooi geplaat!
          Grt. Jef

          Comment


          • #6
            Re: Bonte vliegenvanger

            [QUOTE
            Nog nooit voor mijn lens gekregen maar met dit plaatje zou ik zeer tevreden zijn. Heel mooi geplaat!
            ][/QUOTE] ik ga hier volledig mee akkoord mooi
            https://fredor2.wixsite.com/my-site

            Comment


            • #7
              Re: Bonte vliegenvanger

              prachtige foto met zeer goed bijpassende achtergrond van donkere en heldere partijen

              Comment


              • #8
                Re: Bonte vliegenvanger

                Ik volg Raf wel. Verschillen in smaak van afwerking moet er zijn. Hier lijkt de setting om deze te fotograferen ook niet ideaal. Ik zou eerst voor licht zorgen en een betere achtergrond. Vaak kan 20 cm van standpunt veranderen of het takje wat opschuiven al een geheel andere foto geven. Het verbaast me ook dat niemand iets zegt over de blauwzweem. Haha , dan moet ik toch maar naar de oogarts. Leuke soort.
                Gr David

                Comment


                • #9
                  Re: Bonte vliegenvanger

                  Prachtige foto
                  Peter
                  mijn website : klik

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bonte vliegenvanger

                    Oorspronkelijk geplaatst door David Verdonck Bekijk bericht
                    Ik volg Raf wel. Verschillen in smaak van afwerking moet er zijn. Hier lijkt de setting om deze te fotograferen ook niet ideaal. Ik zou eerst voor licht zorgen en een betere achtergrond. Vaak kan 20 cm van standpunt veranderen of het takje wat opschuiven al een geheel andere foto geven. Het verbaast me ook dat niemand iets zegt over de blauwzweem. Haha , dan moet ik toch maar naar de oogarts. Leuke soort.
                    Heb ik al meermaals aangehaald bij een opname van Alex, steeds te koud afgewerkt en daardoor de blauwzweem.
                    Ook steeds redelijk donker, is kwestie van smaak uiteraard.
                    Blijkbaar ben ik een zaag of geloofd hij mij niet en moet ik ook naar oogarts ....
                    Maar een tip is dat je uw opnames ook eens op een ander scherm moet bekijken ;-)

                    Maar de gebreken of beter gezegd verbeteringspuntjes aan een opname worden niet meer vermeld op BD, enkel "mooie en knappe opname" ....

                    grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment

                    Working...
                    X