Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beekse Bergen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beekse Bergen

    Deze zijn niet meteen de beste van een dagje uit in de beekse bergen , maar
    wel het meest impressionant als je er dichtbij staat.

    Helaas zijn deze door de voorruit van de wagen genomen.







    or
    Canon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
    Fuji : Fuji X10

  • #2
    Re: Beekse Bergen

    De eerste doet wat onscherp aan, en de achtergrond is niet zo flatterend voor het geheel. De derde zegt me ook niet zo heel veel.

    De tweede vind ik eigenlijk 't best, maar het beestje staat misschien wat te centraal. Nu heb je zo'n dikke strook gras en een bijna evengrote dikke strook lucht die het geheel een beetje saai maakt. Misschien eens anders croppen?
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

    Comment


    • #3
      Re: Beekse Bergen

      supper leuke foto's...

      voral die van de cheeta, laag genomen en dan lijk de cheeta groter
      Canon Eos 300D

      Comment


      • #4
        Re: Beekse Bergen

        laatste een mooie hoor.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Beekse Bergen

          Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee
          De eerste doet wat onscherp aan, en de achtergrond is niet zo flatterend voor het geheel. De derde zegt me ook niet zo heel veel.

          De tweede vind ik eigenlijk 't best, maar het beestje staat misschien wat te centraal. Nu heb je zo'n dikke strook gras en een bijna evengrote dikke strook lucht die het geheel een beetje saai maakt. Misschien eens anders croppen?
          helaas beslis ik niet waar ze die dieren plaatsen, mr je hebt gelijk over het niet scherp zijn.
          Maar vanuit een niet stilstaande auto , vind ik ze persoonlijk best ok.
          Morgen volgen er nog een paar.

          Anders best een leuke plaats, die beekse bergen, zowel autosafari als wandelroute en veel te zien.
          Canon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
          Fuji : Fuji X10

          Comment

          Working...
          X