|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Showcase Macro & Close-Up Expositieforum voor macro en close-up foto's . Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Ze lopen niet weg en staan meestal nog stil ook ... zalig !
Gewapend met een lege vuilzak (om plat op de buik te gaan) en een gekartonneerd zilverpapier (belichting) een eerste keer letterlijk en figuurlijk het bos ingedoken ... ![]() ![]() ![]() Is het wat ? A l'amitié Danny
|
'k Volg Luc,'k zou er links een stukje afdoen.
|
heel mooi (duik)werk.
grt,bouk.
|
knappe reeks , voorkeur voor twee mooi fris
Book Of Fame verkrijgbaar in Poperinge en Kortrijk You're always welcome at http://www.devid.be en www.thetopofmusic.be D80 +D70IR 10-20, 17-70 f2.8, 50, 18-135, 70-300 VR, 70-200 f2.8, 105 f2.8, SB-600 en 26
|
|
||||
|
Erg knappe tweede, Danny
Goed belichte foto in een knappe omgeving. Mooie reeks. (PS: Aangezien mijn hernia mij weer parten speelt, zal ik dit jaar niet veel tussen de paddo's vertoeven )
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Enkele beoordelingen | spooky | Challenge-of-the-Month | 6 | 3 september 2008 17:52 |
| Olifantenjacht in Zimbabwe (cfr Telefacts reportage) | Jochen | Chit Chat | 133 | 7 mei 2008 09:07 |
| Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC | Fullator | Shooting Days | 564 | 4 september 2007 08:35 |
| Kerstboodschap van Zijne Bedenkelijkheid vanslycken | vanslycken | Chit Chat - Archief | 39 | 29 december 2006 22:28 |
![]() |
![]() ![]() |