|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Showcase Macro & Close-Up Expositieforum voor macro en close-up foto's . Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
mooie laatste.
grt,bouk.
|
Bedankt iedereen!
@linda16093, Toch is het blijvend oefenen. Soms denkt men dat met enkele hulpmiddelen alles automatisch gaat maar het is net zoals bij studio fotografie. Het is niet omdat je een volledige studio bezit dat je automatisch goede foto's kunt nemen. Beestjes kun je ook niet even vragen te poseren. Je moet zelf weten hoe ze reageren, hoe ze landen en wegvliegen. Vandaag is er mooi weer voorspeld. Straks ga ik een shooting van 3 uur maken. Als ik daaruit 3 foto's zou kunnen selecteren is het een enorm succes. 3 uur rondlopen met ruim 6 kg rond je nek zonder statief is erg vermoeiend. Als het nog een beetje gaat zou ik in de late namiddag nog eens een paar uur willen opnemen maar daarvoor moet ik mijn fysieke toestand afwachten. Maar het weer zou in iedergeval voldoende goed moeten zijn. Echter over de middag ( 12h00-15h00) is het eigenlijk al te warm en dat vliegen de beestjes veel te snel. Best is bij het verdampen van de dauw in de ochtend. |
|
|||||
|
Citaat:
ik besef best dat je veel inspanningen moet doen om met zulke foto's af te komen hoor. Zelf snak ik er naar om weer met m'n kilo's te gaan rondlopen in de hoop om 1 goede foto te hebben
|
![]() |
![]() ![]() |