| |||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| |||||
|
Thanks voor de reaktie. Ik vind dit zelf eigenlijk moeilijke foto's om te beoordelen. Een bloem, zeker een orchidee is op zich meestal mooi, en om daar fotografisch nog een stukje meerwaarde aan toe te voegen is niet gemakkelijk. Dat zie je ook bij andere fotografen.
__________________ Nogal wat Nikon, een beetje Sigma , 2 Manfrottookes en een moeilijk karakter |
| |||||
|
ik ga ook voor de eerste. Hij is wat zachter van kleur en vind de belichting daar beter. Maar ik vind het ook moeiljke modellen ![]() Marleen
__________________ Zie scherp, denk breed. www.marl1.be & http://marl1images.zenfolio.com -- Golf in de lente album |
| |||||
|
ga ook voor de eerste. grt,bouk.
__________________ BD0270NL Canon EOS 30D. wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen. Meer op : www.boukcoriensgallery.fotopic.net |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Twee Ganzen ² | Niels "Planetscape" | Showcase Dieren | 3 | 12 februari 2006 20:02 |
| twee vraagjes. | otto | Fotobewerking | 3 | 19 september 2005 17:39 |
| Fotoshoot met twee zusters: Claudia en Melanie | Reem | Showcase Mensen en Modellen | 9 | 16 september 2005 08:18 |
| Twee zusjes.+Update | Omega | Showcase - Archief | 13 | 9 januari 2005 11:52 |
| Twee meisjes (zw) | ebbie1971 | Fotodiscussie Extra | 6 | 26 oktober 2004 20:38 |
![]() |