Zoals sommige van jullie weten is mijn vorige flitser stuk gegaan... Gisteren (tussen de regenbuien door) even op pad geweest met de MP-E 65mm en mijn nieuwe flitser... (Yongnuo YN-24EX Macro Twin Lite flash), uiteraard heb ik mijn flitsverzachter ook gebruikt... Voor € 219,- is deze Yongnuo een goedkoper alternatief voor de veel duurdere Canon MT-24EX Macro Twin Lite die ik hiervoor had.
v.w.b. De foto.
Deze soldaatvlieg/prachtwapenvlieg (Chloromyia formosa) zat lekker te drogen op een grassprietje... was wel een beetje wiebelig en winderig maar kon tussen de windvlagen door toch nog 2 foto's maken voordat hij begon te lopen en wegvloog... Beide foto's zijn net een fractie anders, ik kon niet kiezen vandaar dat ik beide foto's plaats. Overigens zijn beide foto's niet gecropt.
Rob,
v.w.b. De foto.
Deze soldaatvlieg/prachtwapenvlieg (Chloromyia formosa) zat lekker te drogen op een grassprietje... was wel een beetje wiebelig en winderig maar kon tussen de windvlagen door toch nog 2 foto's maken voordat hij begon te lopen en wegvloog... Beide foto's zijn net een fractie anders, ik kon niet kiezen vandaar dat ik beide foto's plaats. Overigens zijn beide foto's niet gecropt.
Rob,
Comment