Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stamper

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stamper

    ]Fotootje van tijdens mijn verblijf in de Dom Rep, gewoon in het hofke van mijn vriendin.



    No comments? 8-)
    Last edited by Eddy Bal; 9 januari 2012, 23:12.
    Canon 60D - Canon EF70-200 f/4.0L - Canon EF-S18-55 f/3.5-5.6 - Canon 50 f/1.8 II - Canon EF-S17-85mm f/4-5.6 IS USM

  • #2
    Re: Stamper

    Mooie kleuren en BG.

    groetjes

    moniq
    groetjes, moniq (BD1321BE)

    A picture paints a thousand words

    Comment


    • #3
      Re: Stamper

      Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk bericht
      Mooie kleuren en BG.

      groetjes

      moniq
      Dank U, ik heb er nogal wat getrokken, van die bloemen. Deze gebruik ik als achtergrond op een van mijn pc's. Volgende keer hoop ik een echte macro lens bij te hebben. Deze is met de goedkoopste Tamron 70-300 genomen. En uit de losse hand. De tripod gaat in ieder geval mee volgende keer.
      Canon 60D - Canon EF70-200 f/4.0L - Canon EF-S18-55 f/3.5-5.6 - Canon 50 f/1.8 II - Canon EF-S17-85mm f/4-5.6 IS USM

      Comment


      • #4
        Re: Stamper

        Ik zou croppen zodat de stamper uit de linkerhoek komt, toch een mooie poging met je beperkte middelen

        Comment


        • #5
          Re: Stamper

          Oorspronkelijk geplaatst door Wimlett Bekijk bericht
          Ik zou croppen zodat de stamper uit de linkerhoek komt, toch een mooie poging met je beperkte middelen
          zal het weekend eens bekijken om te croppen. Zou makkelijk kunnen wegens 18 MP
          Canon 60D - Canon EF70-200 f/4.0L - Canon EF-S18-55 f/3.5-5.6 - Canon 50 f/1.8 II - Canon EF-S17-85mm f/4-5.6 IS USM

          Comment


          • #6
            Re: Stamper

            Oorspronkelijk geplaatst door Wimlett Bekijk bericht
            Ik zou croppen zodat de stamper uit de linkerhoek komt, toch een mooie poging met je beperkte middelen
            Ik volg. Het lijkt wel alsof er geen enkel rood bolletje scherp is...
            www.maximpiessen.com
            www.facebook.com/maximpiessenphotography
            Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

            Comment


            • #7
              Re: Stamper

              Zeer mooie kleurencombinatie zo tegen dat groen.
              Onscherpte stoort me niet heel erg.
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Stamper

                Mooi gedaan!

                Groetjes,
                Bart

                Comment


                • #9
                  Re: Stamper

                  Oorspronkelijk geplaatst door mpke Bekijk bericht
                  Ik volg. Het lijkt wel alsof er geen enkel rood bolletje scherp is...
                  Dat lijkt maar zo. Ze zijn nogal "fluffy", kijk maar naar de steeltjes ervan. Op deze foto zie je dat niet, maar die gaan alle richtingen uit: er komen er dus naar je toe en er gaan er van je weg. Natuurlijk is de niet zo denderende kwaliteit van de lens ook een factor. Maar ook de wind. Volgende keer met statief EN klemmen!
                  Canon 60D - Canon EF70-200 f/4.0L - Canon EF-S18-55 f/3.5-5.6 - Canon 50 f/1.8 II - Canon EF-S17-85mm f/4-5.6 IS USM

                  Comment


                  • #10
                    Re: Stamper

                    Mooie complementaire kleuren! Scherpte is genoeg voor mij
                    Mijn website: http://dutchmountainscapes.blogspot.com/

                    Comment

                    Working...
                    X