Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

She did it !!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] She did it !!

    [IMG]PC042889 by Raoul Heremans, on Flickr[/IMG]
    Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
    www.pixeldude.be
    www.flickr.com/photos/139672558@N07

  • #2
    Re: She did it !!

    op zich een mooi beeld, maar ik begrijp de combinatie met de titel niet. (niet iedereen hier heeft kunstonderwijs achter de rug, sorry)
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: She did it !!

      wow!
      "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

      Comment


      • #4
        Re: She did it !!

        CMM, ik heb zondagtekenschool achter de rug, maar dat is 55 jaar geleden. M.a.w. echt kunstonderwijs heb ik niet genoten. Ik heb een ruime fantasie, dat wel. Ik zie een figuurtje in de bloem met een grote hoed op. Bovendien wijst deze bloem duidelijk met een vinger in een richting. Misschien was ze bestolen en riep ze daarom 'she did it'? Weet ik veel.
        Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
        www.pixeldude.be
        www.flickr.com/photos/139672558@N07

        Comment


        • #5
          Re: She did it !!

          Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk bericht
          CMM, ik heb zondagtekenschool achter de rug, maar dat is 55 jaar geleden. M.a.w. echt kunstonderwijs heb ik niet genoten. Ik heb een ruime fantasie, dat wel. Ik zie een figuurtje in de bloem met een grote hoed op. Bovendien wijst deze bloem duidelijk met een vinger in een richting. Misschien was ze bestolen en riep ze daarom 'she did it'? Weet ik veel.
          bedankt, nu zie ik het ook ! en nog wel erg evident. Er is duidelijk een verschil tussen "kijken" en "zien" . Nu heb ik het licht gezien (;>) Thanks
          mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
          nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
          https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

          Comment


          • #6
            Re: She did it !!

            Leuke titel, ik zag er een buigende actrice in, zo interpreteerde ik hem. :-)

            Speciaal beeld, niet mis :-)
            Nikon D850 - Sigma 14mm f1.8 (Art) - Sigma 24mm f1.4 (Art) - Sigma 50mm f1.4 (Art) - Sigma 24-70mm f2.8 (Art) - Sigma 150mm f2.8 (macro) - Sigma 105mm f1.4 (Art) nu nog leren fotograferen :-D

            Comment


            • #7
              Re: She did it !!

              TmKing ... dat zou ook nog een mogelijkheid zijn temeer omdat ik ze niet heb horen schreeuwen. Foto's zijn nogal stil van aard.
              Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
              www.pixeldude.be
              www.flickr.com/photos/139672558@N07

              Comment


              • #8
                Re: She did it !!

                Goed gezien en mooi gebracht.
                Zie ook flickr

                Comment

                Working...
                X