Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schlidersverdriet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Schlidersverdriet


    De snoeiwerken schieten goed op en de camera binnen handbereik...
    Bij gebrek aan vlinders dan maar de plantjes

    https://fredor2.wixsite.com/my-site

  • #2
    Re: Schlidersverdriet

    Staat mooi in beeld Freddy, je mocht wel een properder modellen gekozen hebben, deze heeft wat last van vreemde haartjes waardoor de bloempjes rommelig lijken.
    Het is geen "Schildersverdriet" maar Heuchera sanguinea, de eventueel nederlandse naam is mij onbekend.
    De naam "schildersverdriet" staat voor een ander plantje met vele kleine heldere bloempjes nl. Saxifraga Urbium.
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Schlidersverdriet

      Staat mooi in beeld Freddy, je mocht wel een properder modellen gekozen hebben, deze heeft wat last van vreemde haartjes waardoor de bloempjes rommelig lijken.
      Het is geen "Schildersverdriet" maar Heuchera sanguinea, de eventueel nederlandse naam is mij onbekend.
      De naam "schildersverdriet" staat voor een ander plantje met vele kleine heldere bloempjes nl. Saxifraga Urbium.
      Die haartjes zijn het web van minuscule spinnetjes, de bloemetjes lijken alleen maar zo groot...(is een macro opname niet) in werkelijkheid zijn ze heel klein...op het naambordje (soort van inventaris wat ik bij hou van de plantjes in mijn tuin) staat nochtans duidelijk....schildersverdriet...
      https://fredor2.wixsite.com/my-site

      Comment


      • #4
        Re: Schlidersverdriet

        Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
        Die haartjes zijn het web van minuscule spinnetjes, de bloemetjes lijken alleen maar zo groot...(is een macro opname niet) in werkelijkheid zijn ze heel klein...op het naambordje (soort van inventaris wat ik bij hou van de plantjes in mijn tuin) staat nochtans duidelijk....schildersverdriet...
        Ik kende plantjes en hun bloemetjes wel hoor Freddy, ik had die 65 jaar geleden al in mijn klein stukje tuin dat ik bij mijn oma had toen, toen stond daar ook het echte schildersverdriet in ... ik weet waarover ik het heb !
        Je kan ook eens googelen op de namen die ik bij mijn vorige reactie opgaf hé, komt die naam in jouw archief niet van een ander plantje dat er net naast stond ?
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment

        Working...
        X