Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
weer even van mijn gepoetste keramische kookplaat gebruik gemaakt[IMG]
Last edited by lilybie; 13 februari 2009, 07:18.
Reden: was te veel verscherpt nu is het beter
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Twee mooie hoor , waar haal jij nu pimpampoentjes?????
gr noellie
t'ja waar ik die vind.waar ik werk
daar komen ze te voorschijn omdat het er erg warm is.
dan neem ik ze voorzichtig op zet ze ergens neer waar ik ze wat water kan geven en je moet eens zien hoe snel z'n druppel water verdwijnt
dan zet ik ze behoedzaam weer op een plaats waar ze zich verschuilen kunnen voor de rest van de winter
ja en sommige neem ik mee naar huis in een klein doosje voor de foto's
en laat ze nadien ook weer vrij hier bij mij in huis
zodat ze de winter door komen.
zo nu weet je hoe ik aan die pimpampoentjes kom
aan alle andere bedankt voor de reactie's
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
De tweede ook voor mij met die volledige spiegeling. En persoonlijk houd ik wel van dit wat "verduisterde" licht (als je begrijpt wat ik bedoel ) Je verdient een erevermelding voor je pimpanpoentjesasiel
Marleen
Comment