Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Only half ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Only half ...

    Alle meningen zijn weer welkom.
    [IMG][/IMG]
    Bedankt voor het kijken.

    Werner
    Canon EOS750D + Sigma 150mm Macro of MPe65 + 65mm ext.tubes + raynox 250 + sunwayPhoto manuele stackrail MFR-150 + DIY diffusers + DIY flashholders.

  • #2
    Re: Only half ...

    Beestig scherp !
    Staat mooi in beeld, ik had graag de volledige helft gezien, nu lijkt het mij net iets minder
    Last edited by Frakske; 9 november 2017, 22:08.
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Only half ...

      Ik vind de uitsnede wel interessant, al had er boven en beneden wat meer ruimte mogen zijn en zou die grijze zone onderaan links ook zwart mogen zijn.
      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

      Comment


      • #4
        Re: Only half ...

        goed zeg!

        Comment


        • #5
          Re: Only half ...

          Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
          Ik vind de uitsnede wel interessant, al had er boven en beneden wat meer ruimte mogen zijn en zou die grijze zone onderaan links ook zwart mogen zijn.
          Als het echt als foto was bedoeld geef ik je zeker gelijk. Echter was het opzet met de afbeelding om voor mezelf een mooie bureaubladfoto te maken en wou daarom persé een volledige vulling krijgen aan één kant van het scherm. Als bureaublad doet hij echt mooi dienst. Is persoonlijk natuurlijk.

          Aan iedereen een welgemeende merci voor de vele fijne comments.

          Groetjes, Werner
          Canon EOS750D + Sigma 150mm Macro of MPe65 + 65mm ext.tubes + raynox 250 + sunwayPhoto manuele stackrail MFR-150 + DIY diffusers + DIY flashholders.

          Comment

          Working...
          X