Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

miniatuur dorp

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • miniatuur dorp

    dit kleine dorpje kwam ik tegen op een wandeling en vond ik wel mooi wezen zo verscholen in het gras.

    Hoopelijk vinden jullie em mooi, geef jullie meningen maar, goed of slecht.


  • #2
    Re: miniatuur dorp

    hmm, niemand een mening???

    Comment


    • #3
      Re: miniatuur dorp

      Ik vind de titel goed gevonden en het is geen slechte foto, maar het is noch macro, noch close-up. Misschien moet je hem bij 'Natuur' zetten en krijg je daar meer reacties van de liefhebbers .

      Good luck!
      Camera's: Nikon D300s & Nikon D70
      Lenses: Nikkor 50 f1.8 / Sigma 28-70 f2.8 / Sigma 70-200 f2.8 / Micro Nikkor 55 f2.8
      Flash: Nikon SB-700

      Comment


      • #4
        Re: miniatuur dorp

        hallo, bedankt voor de leuke reactie. Ik weet dat het geen echte macro is of close up maar wist eigenlijk niet goed waar ik hem moest plaatsen.

        Comment


        • #5
          Re: miniatuur dorp

          vind het wel iets hebben, maar misschien wat dichter bij moeten trekken
          A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

          Comment


          • #6
            Re: miniatuur dorp

            no offense, maar het probleem hier is dat je onderwerp niet genoeg de aandacht krijgt (relatief klein). De bovenkant van de foto is eigenlijk achtergrond die niks bijdraagt aan de foto. Bovendien trekt die achtergrond omdat die ook in focus is teveel de aandacht, waardoor je onderwerp nog minder aandacht krijgt..

            Is allemaal niet slecht, maar opbouwend bedoeld!
            facebook

            500px

            Comment


            • #7
              Re: miniatuur dorp

              merci voor de constructieve reactie,

              Ik volg je wel, het onderwerp had groter mogen zijn en de bovenlucht/achtergrond had minder prominent mogen zijn.

              We blijven bijleren.

              Comment

              Working...
              X