Koninginnepage op Wilde Peen
mss qua stijl iets afwijkend .....maar probeer deze toch maar eens in SC te posten.........
idd. die versie was niet de bedoeling
deze wel
![]()
Laatst gewijzigd door Red Falcon; 18 juli 2010 om 20:28
De vlinder staat er heel mooi op
Maar wat heb je met de BG uitgespookt ? Nogal slordig weggeshopt ? Vooral het blauw tussen de bloemblaadjes...
Ik kan de update wel smaken. Al heb je bij deze versie wat aan kleur ingeboet. Maar dat is weer zo verholpen.
kan hem wel smaken met die witte achtergrond, al gaan er veel details verloren van de bloemetjes
groetjes
hilde
De vlinder is heeeeel mooi, de bloemetjes zijn wat overbelicht naar mijn gevoel.
grtjes, fabke
buiten enkele slordigheidjes bij het bewerken ,vind ik het eigenlijk wel mooi ,zeker die prachtige page waar ik stikjaloers op ben staat er mooi op![]()
Ik fotografeer niet perfect ........maar ik werk eraan!!!!!!grtjs Patrick
http://bopatje.jalbum.net/
Canon 50D,spullekes en enkele doorkijkbuisjes
dankjewel voor de comments.........
heb toch het gevoel dat ik een beetje geknoeid heb...
ben daarom met een vervolgserie eventjes verhuisd naar fotobeoordeling waar ik me iets meer op mijn gemak voel....
Koninginnepage
Mvg.
Robert
Experience is the name everyone gives to their mistakes. Oscar Wilde
dat er op deze foto wat slordigheden zitten, beaam ik.
ik hoopte dit goed te maken door een reeksje in fotobeoordeling te plaatsen
zoals ik daar aangaf, is het mijn bedoeling om met een minimalistische achtergrond te werken....
na een grondige inspectie zie ik echt geen plekje waar de boord van de vlinder zou aangetast zijn....en als dit zo is, dan zijn dat natuurlijke oneffenheden....
ik heb wel plaatjes van deze vlinder met een wazige omgevingsachtergrond, zoals hier en hier, ....maja ik wil het nu eenmaal eens over een andere boeg gooien......