Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Koning +update
Collapse
X
-
Koning +update
Last edited by Red Falcon; 29 augustus 2010, 01:43.Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.Labels: Geen
-
-
-
Re: Koning
Zeer knap, schitterende compo en bgJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtFam. van Fabiol,zie je aan het kapsel
Prachtexemplaar,goed vastgelegd maar voor mij had hij toch iets meer ruimte mogen hebben.
vertrekt dan wel niet meer uit het hoekje maar vraagt nu ook veel aandacht als enige doffe punt in je foto
voor de rest een top plaatjeGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Wow...slik...
àls ik ze al eens te pakken krijg is 't altijd op een drukke vlinderstruik, die hebben zo nog nooit voor mij geposeerd...
'k Zou 'm toch alle eer aandoen door 'm wat meer plaats te geven, de fijne,egale BG leent zich daartoe'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
-
Mooi hoor, voor mij mocht ie wat groterwww.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bagste Bekijk berichtmooie compo prachtige vlinder
goed in beeld gebracht
naar mijn mening iets te fel in het wit mag voor mij iets zachter
Comment
-
Comment