Een beeldje uit de Kalkense meersen deze ochtend.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Klein geaderd witje
Collapse
X
-
Klein geaderd witje
Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.comLabels: Geen
-
-
Re: Klein geaderd witje
ik vind dit een zalig plaatje, heel mooi hoorgroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Een van die beelden waar je langer blijft naar kijken...voor mij geslaagd
Comment
-
Ik vind het mooi. Het enige puntje is die blauwe lichtvlek rechtsonder. Die trekt door de kleur iets teveel aandacht. Voor de rest geen opmerkingen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door leviathanfd Bekijk berichtIk vind het mooi. Het enige puntje is die blauwe lichtvlek rechtsonder. Die trekt door de kleur iets teveel aandacht. Voor de rest geen opmerkingen
Zéér knap beeld
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door leviathanfd Bekijk berichtIk vind het mooi. Het enige puntje is die blauwe lichtvlek rechtsonder. Die trekt door de kleur iets teveel aandacht. Voor de rest geen opmerkingen
Erg mooi genomen in zijn natuurlijk habitat
Groetjes chrit.Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.
Comment
-
Terechte opmerking over het vlekje, zal ik nog even moeten wegpoetsen.Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com
Comment
-
-
zeer knap totaal beeldGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
prachtig zo in zijn omgeving
Comment
Comment