Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
herfst schowspel
Collapse
X
-
herfst schowspel
-
-
Re: herfst schowspel
Eigenlijk vind ik dit meer een soort stilleven
Heel mooie kleurtjes die er uitspringen, 't idee vind ik zeer goed , alleen vind ik die drie blaadjes net iets teveel, met alleen de 2 meest linkse blaadjes had ik dit beeld beslist sterker gevonden.
Fransbedankt om te kijken of te reageren, frans !
-
Ingrid,
je hebt het vast niet gehouden bij eentje, dat rechts steeltje had er helemaal op mogen staan, maar de kleuren, pfieuw... oogverblindend mooie foto !
Grtz"Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !
Comment
-
Mooi die waterdruppels , origineel en zeer goed weergegevenAlle DiaShows: https://vimeo.com/album/191898
Comment
-
@ iedereen al bedankt vr de respons en tips
Lambert zal ne keer kijken wat er in mijn archief zit, want de laatste tijd kan het niet op,
Ha de Francis is ook van de partij, tof
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtEigenlijk vind ik dit meer een soort stilleven
Heel mooie kleurtjes die er uitspringen, 't idee vind ik zeer goed , alleen vind ik die drie blaadjes net iets teveel, met alleen de 2 meest linkse blaadjes had ik dit beeld beslist sterker gevonden.
Frans'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lambert Jan Bekijk berichtIngrid,
je hebt het vast niet gehouden bij eentje, dat rechts steeltje had er helemaal op mogen staan, maar de kleuren, pfieuw... oogverblindend mooie foto !
Grtz
hier met een volledig steeltje, 't zit hem alweer in de kleine details
voor de liefhebbers van 2 blaadjes heb ik wel maar heeft niet zo'n mooie reflectie achteraan van het water, sorry, das vr de volgende keer
verder merci vr de respons/tips
Comment
-
-
@ iedereen bedankt vr de tips en reacties
Comment
-
ingrid, proficiat met je HOF, welverdiende plaatspitteljon.be
The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.
Comment
Comment