Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gewillige vlieg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] gewillige vlieg

    vlieg-1 by wim hendrickx, on Flickr

    bij mijn vorige geplaatste foto de boot niet gemist, na de grote boten, nu wat kleins,
    ik wil me verdiepen in close up en macro, ik zie hier prachtige foto's verschijnen, jammer dat er niet altijd
    de gebruikte apparatuur, lenzen, ed bij staan,
    graag jullie advies om deze te verbeteren, deze is uit de hand genomen ( jaja statief is beter) 1/60 op f11 ( zou ook hoger mogen) iso 200
    en het is een crop van 1900/1900px uit een 5616/3744px
    lens canon 100 macro 2,8 met tussenringen / canon eos1 ds III

  • #2
    Re: gewillige vlieg

    Adembenemend mooi!
    Hoe speel je het klaar dat ie niet wegvliegt?
    "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

    Comment


    • #3
      Re: gewillige vlieg

      Oorspronkelijk geplaatst door Dushi Bekijk bericht
      Adembenemend mooi!
      Hoe speel je het klaar dat ie niet wegvliegt?
      vroeg ik me ook af, heb ik tijd om flits en statief te halen? wat als ik te dicht kom? stilletjes dichter en dichter opnames gemaakt.
      Heeft me drie minuten bezig gehouden, als ik dan toch geen modellencontract krijg, ben ik weg dacht hij of ze...

      Comment


      • #4
        Re: gewillige vlieg

        zeer geslaagd
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: gewillige vlieg

          Oorspronkelijk geplaatst door fotisto-wim Bekijk bericht
          vroeg ik me ook af, heb ik tijd om flits en statief te halen? wat als ik te dicht kom? stilletjes dichter en dichter opnames gemaakt.
          Heeft me drie minuten bezig gehouden, als ik dan toch geen modellencontract krijg, ben ik weg dacht hij of ze...
          Ik vind het een prima tip om ze bij goed een contract aan te bieden. Dat ik daar niet eerer aan gedacht heb!
          "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

          Comment


          • #6
            Re: gewillige vlieg

            Prachtig vastgelegd! En dat uit de hand... Topplaatje
            Sony α7ii
            5OOpx

            Comment


            • #7
              Re: gewillige vlieg

              De achtergrond is niet spannend natuurlijk. De details echter zijn absoluut top! En dat maakt het goed.
              https://www.naturephotoportal.com/

              Comment


              • #8
                Re: gewillige vlieg

                Heel knap, met een bewonderenswaardige scherpte voor een uit de hand genomen foto!
                Zie ook flickr

                Comment


                • #9
                  Re: gewillige vlieg

                  allen dank voor het kijken en uw commentaren, tja vaste hand zeker?
                  Ik vind het altijd een heel gedoe om statief te zetten, tegen dat alles klaar staat is die vlieg of iets anders toch al lang weg?

                  Comment


                  • #10
                    Re: gewillige vlieg

                    Prima foto... knap..

                    Oorspronkelijk geplaatst door fotisto-wim Bekijk bericht
                    allen dank voor het kijken en uw commentaren, tja vaste hand zeker?
                    Ik vind het altijd een heel gedoe om statief te zetten, tegen dat alles klaar staat is die vlieg of iets anders toch al lang weg?
                    Ik fotografeer nooit met een statief.... totale ondingen voor mij...

                    Comment


                    • #11
                      Re: gewillige vlieg

                      Oorspronkelijk geplaatst door fotisto-wim Bekijk bericht
                      allen dank voor het kijken en uw commentaren, tja vaste hand zeker?
                      Ik vind het altijd een heel gedoe om statief te zetten, tegen dat alles klaar staat is die vlieg of iets anders toch al lang weg?
                      Een klein beetje voorbereiden als men op een bepaalde locatie fotografeert helpt je hoeft niet altijd een statief

                      Comment

                      Working...
                      X