Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
De beperkte DoF omfloerst en voegt een vleugje mystiek toe, althans dat vind ik. Ik denk dat je er ofwel van houdt, ofwel niet.
Een beetje ? I
Al wat het gewone een beetje overstijgt verdient ons applaus ! Creativiteit moet de bedoeling blijven en houdt de (foto)honger groot.
Knap werk dus
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
wat een mooie reeks marleen
kan moeilijk kiezen tuseen een en twee
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Een beetje ? I
Al wat het gewone een beetje overstijgt verdient ons applaus ! Creativiteit moet de bedoeling blijven en houdt de (foto)honger groot.
Knap werk dus
Greetz, Kariboe
Zal nog niet! Weer héél knap Marleen
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
even een vraagje van een ietwat minder ervaren medemens:
hoe bekom je zo'n zwarte achtergrond eigenlijk? zonder enige bewerking met ps?
is het mogelijk om de exif van de foto's eens mee te delen?
alvast bedankt
even een vraagje van een ietwat minder ervaren medemens:
hoe bekom je zo'n zwarte achtergrond eigenlijk? zonder enige bewerking met ps?
is het mogelijk om de exif van de foto's eens mee te delen?
alvast bedankt
Hertzel, bedankt voor je reactie.
Over zwarte achtergronden vind je hier op het forum heel wat terug. Vooral de tips van Antoine200 eens nalezen. Hier kun je al eens kijken en hier (Antoine, ik hoop dat je het goed vindt dat ik hiernaar verwijs... zo niet laat je het mij maar weten). Ikzelf gebruik voor mijn zwarte achtergrond passe-partout karton (is mooi groot en stevig en niet duur) en zorg dat er geen licht op valt. In Photoshop doe ik aan mijn zwarte achtergrond niks meer; goed niet-belicht , rolt die zo uit je camera.
Wat de exif van de foto's betreft... ik had per ongeluk een verkeerd vinkje uitgezet op de hostingsite Normaal laat ik ze altijd staan. Sorry ! Heb het vinkje goed gezet, ze zouden nu zichtbaar moeten zijn.
Comment