De distelvlinders komen in groep naar mijn tuin afgezakt, ik maak dan ook van de gelegenheid gebruik om er een paar foto's van te maken.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Distelvlinder
Collapse
X
-
-
Re: Distelvlinder
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtHeel goeie scherpte en compo,mooie dof.
Heb eens op je site gaan kijken,daar staan pareltjes op !!!
grrtjs
jeannot
Comment
-
mooie close up, mooi van kleur en belichting en prima scherp op het kopje, knap gedaan,
gr Luc
Comment
-
mooie DOF
de achtergrond heeft een mooi kleurenpalet...
de vleugels staan er niet op, voor mij personelijk geeft dat niet omdat je echt voor het kopje gaat...
maar we zitten in de showcase...
dus we mogen streng zijn!
je gaat voor het kopje...
die heeft 2 mooie voelsprieten...
zonde dat die ene doorgesneden word door een kadertjes + dat hij onvolledig op de foto staat...
dus maw aanpassen die crop en je kadertje weg of aanpassen...þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
Comment
-
-
-
-
Zonder kader kan ook maar omdat er bij een macro opname zo weinig dieptescherpte is , lukt het niet altijd om alles scherp te krijgen op de foto.
De voelsprieten van een vlinder staan nogal ver uit elkaar, vandaar.
[Mod]
Je foto was te groot in Kb, MAX 400 Kb. Daarom verwijderd
Gelieve deze foto terug plaatsen ipv de blauwe tekst als ze aan de forumregels voldoen
Hier kan je vinden hoe je dat best doet Klik
BDSizer kan je vinden in het forum Software -> eerste topic
Soeki WanLast edited by Soeki Wan; 15 juli 2009, 18:32.Je bent altijd welkom : http://www.florif.be/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rudi J Bekijk berichtInderdaad, stukken beter zonder die kader.þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
Comment
Comment