Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Geen stack. 1 foto genomen in minder optimale omstandigheden (met één hand, de andere hield de BG in bedwang )
Heb lang getwijfeld om hem te plaatsen omdat ik vind dat je ziet dat de schuivertjes het beeld iets te hard gemaakt hebben (is ook wat gecropt). Maar alleen zo kreeg ik de 2 gastjes scherp genoeg voor deze kleine DoF. En een 2e kans zit er niet in bij zo'n beestjes. Zo goed heb ik ze nog niet kunnen africhten
Voor stacking heb ik nog geen software, maar dat moet er zeker nog komen
Geen stack. 1 foto genomen in minder optimale omstandigheden (met één hand, de andere hield de BG in bedwang )
Heb lang getwijfeld om hem te plaatsen omdat ik vind dat je ziet dat de schuivertjes het beeld iets te hard gemaakt hebben (is ook wat gecropt). Maar alleen zo kreeg ik de 2 gastjes scherp genoeg voor deze kleine DoF. En een 2e kans zit er niet in bij zo'n beestjes. Zo goed heb ik ze nog niet kunnen africhten
Voor stacking heb ik nog geen software, maar dat moet er zeker nog komen
Prachtig vastgelegd, en onder de omstandigheden: super goed gelukt! Chapeau
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment