Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Cocon II
Collapse
X
-
-
Re: Cocon II
nog nooit gezien
Mooie stack hoorwww.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
-
Comment
-
Sodeju, 46 foto`s. Is de computer toch ook wel even aan het rammelen.
Wel een heel mooi resultaat.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
inderdaad prachtig !
en, wat zit erin?The future brings my best photo. Time is on my side.
Canon EOS 7D & Canon Powershot G15 /https://plus.google.com/u/0/+PeterL/
Comment
-
Amai, de moeite die je hiervoor hebt genomen komt tot een mooi eindresultaat. Zeer knap gedaan en eveneens een prachtig plantje.
Groetjes,
MyriamCanon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtzeer knappe stack ,en mooie onderwerp ,welke cocon is dit??
Comment
-
-
Geen enkel idee van welk soort dit een cocon (of eipakketje) is.
Wat ik er van weet is dat het geheel 5mm hoog is, het bolletje ± 2mm in doorsnee en het zit op een oud stuk populierenstam.
Ik wil het wel in een potje bewaren, maar hoe, droog, vochtig, warm of koud? Als iemand het weet mag het altijd melden.
Groeten,
Eric
Comment
-
vind deze stukken mooier dan je eerste
Oorspronkelijk geplaatst door extrazone Bekijk berichtGeen enkel idee van welk soort dit een cocon (of eipakketje) is.
Wat ik er van weet is dat het geheel 5mm hoog is, het bolletje ± 2mm in doorsnee en het zit op een oud stuk populierenstam.
Ik wil het wel in een potje bewaren, maar hoe, droog, vochtig, warm of koud? Als iemand het weet mag het altijd melden.
Groeten,
EricGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Comment