Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bosanemoontjes
Collapse
X
-
-
Re: Bosanemoontjes
Prachtig is dit, de terugkerende kleuren in de achtergrond + prima gebruik van de dof maken dit een topper
-
knap frans ze zijn nu volop te vinden héGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
-
Dit vind ik idd. ook een heerlijk dromerig plaatje
Alle bloemetjes, waarvan 1 scherp, in dezelfde richting maar ook de ideale scherpte op de groene blaadjes.
Eentje om langer naar te kijken.
Muggeziften: heb je misschien iets meer ruimte rechts, dan kan je links een stukje weglaten, maar zo blijf je bezig héSony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen
Comment
-
Wauw een schitterende foto, eentje waar ik kan blijven naar kijken! Met jouw gekende prachtige BG!
Groetjes KatrienLast edited by Katrien1957; 24 maart 2017, 11:07.Groetjes Katrien
Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Comment
-
-
goed op dreef, frans.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RBOOM Bekijk berichtDit vind ik idd. ook een heerlijk dromerig plaatje
Alle bloemetjes, waarvan 1 scherp, in dezelfde richting maar ook de ideale scherpte op de groene blaadjes.
Eentje om langer naar te kijken.
Muggeziften: heb je misschien iets meer ruimte rechts, dan kan je links een stukje weglaten, maar zo blijf je bezig hé
Comment
-
Comment