Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Zijn 'coiffure' ligt er niet zo goed bij om te poseren, maar je hebt hem er mooi opstaan
Ik vind de ruimte rechts wat te groot, maar als je gaat snijden hou je geen mooi formaat over. In elk geval knappe scherpte en een goede DoF met mooie kleuren.
Deze bij staat er heel mooi en scherp op! En mooie zachte kleuren van bloemen en BG.
Grt. Jef
Sorry dat ik niet dikwijls op jouw foto's reageer, maar ik zit bijna enkel bij "Dieren".
Jef...daar moet je niet wakker van liggen en je zeker niet excuseren. Het is niet omdat ik een beoordeling plaats bij een van jouw foto's je je daarom verplicht moet voelen. Je kunt ze niet allemaal bekijken/beoordelen. Toch bedankt.
Voor mezelf probeer ik me niet vast te pinnen op één tak van de fotografie...waardoor het leerproces dan ook veel langer duurt
Dirk, Jolien, Ingrid en Patrick bedankt voor jullie commentaar.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment