Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Abstract in nature

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Abstract in nature

    En had daarom misschien ook in abstract gekunnen . Wellicht wat onconventioneel om deze zo te fotograferen met de niet zo egale achtergrond. Voor mij zelf een meerwaarde daar het voor mij persoonlijk iets van een abstract schilderij krijgt die BG. De ongeopende structuur van de hyacint versterkte dit nog eens.

    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: Abstract in nature

    De bg stoort mij helemaal niet, integendeel !
    Van het bloempje had ik hier misschien liever gezien dat het vanaf die ongeopende onderste bloem tot bovenaan in hetzelfde scherptevlak lag
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Abstract in nature

      Ik vind het een boeiende achtergrond, al denk ik dat de scherpte van de bloem in omgekeerde richting ( boven naar onder ) beter tot zijn recht had gekomen

      Comment


      • #4
        Re: Abstract in nature

        De achtergrond past prima in dit beeld, maar ik had ook meer scherpte bovenaan willen zien.
        Zie ook flickr

        Comment


        • #5
          Re: Abstract in nature

          Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
          Ik vind het een boeiende achtergrond, al denk ik dat de scherpte van de bloem in omgekeerde richting ( boven naar onder ) beter tot zijn recht had gekomen
          Oorspronkelijk geplaatst door LudwigC Bekijk bericht
          De achtergrond past prima in dit beeld, maar ik had ook meer scherpte bovenaan willen zien.
          Bedankt voor de reactie en comments. Spijtig genoeg heb ik zo een foto niet liggen om te vergelijken. Dus even de vraag waarom de scherpte van boven naar beneden beter had geweest? De bloempjes onderaan staan immers het verst open...
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: Abstract in nature

            Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
            Bedankt voor de reactie en comments. Spijtig genoeg heb ik zo een foto niet liggen om te vergelijken. Dus even de vraag waarom de scherpte van boven naar beneden beter had geweest? De bloempjes onderaan staan immers het verst open...
            Wat ik hier bedoelde is net als Frakske dat er meer van de bloem scherp mocht zijn, door een iets ander (hoger, wat gekanteld) camera standpunt in te nemen, en zo het scherptevlak wat te verleggen. Geen idee of dit in dit geval mogelijk was en wat het effect op de BG zou geweest zijn. Maar dat is wat ik zou geprobeerd hebben.

            Maar nogmaals, het is zo ook een knappe plaat!
            Zie ook flickr

            Comment


            • #7
              Re: Abstract in nature

              knap gedaan
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: Abstract in nature

                Oorspronkelijk geplaatst door LudwigC Bekijk bericht
                Wat ik hier bedoelde is net als Frakske dat er meer van de bloem scherp mocht zijn, door een iets ander (hoger, wat gekanteld) camera standpunt in te nemen, en zo het scherptevlak wat te verleggen. Geen idee of dit in dit geval mogelijk was en wat het effect op de BG zou geweest zijn. Maar dat is wat ik zou geprobeerd hebben.

                Maar nogmaals, het is zo ook een knappe plaat!
                Bedankt voor je uitleg, ga er is mee experimenteren
                Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                Groeten
                Kurt

                Comment

                Working...
                X