nope, voorlopig niet. Heb nu zondag The Offspring in AB, en dan al wat OLT's in Deurne: Patti Smith, Axelle Red, CW Stoneking, Los Lobos,...
BRBF Peer ben ik aan 't wachten nog (was vorig jaar ok), en Suikerrock zit in de pijplijn. Misschien een dagje Les Ardentes (50 cent). En dan tussendoor nog iets meepikken zeker. En dan nog effe op verlof en dan de eindsprint. Met opnieuw wat OLT, een beetje rockabilly en wat blues denk ik momenteel.
Yourt voor wie schiet ge nu ook al weer?
TTOP heb ik u bij zien staan in de lijst, wie nog?
Graspop: check
Rock Werchter: check
Suikerrock: check
canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX
Nog steeds voor Musicinframe (zie onderaan dit bericht). Je merkt hier overigens dat diegenen die langer fotograferen meestal een beetje hetzelfde parcours afleggen in de zomer. Freewheelen gebeurt haast niet meer, opdrachten genoeg (zit dan tussendoor nog twee kinderen op te voeden, beetje te renoveren thuis en heb nog een stel oldtimers om aan te sleutelen).
Als mijn kinderen wat groter zijn, ga ik eens NIET in augustus op verlof en wil ik Casablanca, Lokerse Feesten,... en andere augustusfestivals wel eens meepikken.
Maar eerst nog vandaag een kleiner festival: Skullfest
En morgen dan THE OFFSPRING.
canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX
Nice the Offspring (maar had ik al gezien op fb, dat ge er hene ging)
Ik dacht dat deze rubriek enkel bedoeld was voor het posten van foto's?
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM, Canon EF 70-200mm f/2.8 L USM, Canon EF 50mm f/1.8 II, kitlensjes...
Er staat toch: Welke concerten schiet jij?
Dus wie zal er op welk concert in de front staan?![]()
Het wordt een drukke zomer en voor zij die me (her)kennen: Tot op een van de festivals![]()
Ik blijf het een vreemd topic vinden.
Mag ik er ook zo eentje openen in de Showcase van de rubriek Sport, voor mensen die paardenwedstrijden en -shows fotograferen?
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM, Canon EF 70-200mm f/2.8 L USM, Canon EF 50mm f/1.8 II, kitlensjes...
Mijn fatsoen?
Ik vind het erg dat wanneer een nieuwkomer een vraag stelt (zonder foto te posten) in beginnershoek, deze direct als halve crimineel op de vingers wordt getikt omdat dergelijke zaken niet in Fotohoek thuishoren... terwijl een aantal "gevestigde waarden" er een topic als dit kunnen op nahouden. In Showcase nota bene...
Twee maten en twee gewichten?
Laatst gewijzigd door Voltigeur; 17 juni 2012 om 09:32
Ik snap het probleem niet.
Hier wordt toch gewoon gezegd waar je in de frontstage zal staan.
Zo kom je mensen tegen die misschien ook hier zitten
Yep, en kan je de bekomen resultaten vergelijken met wat anderen er van bakten. Verschillende standpunten, andere uitsnede, contrast / belichting,...
Doe er voor mij maar Suikerrock bij ook (do => zo).
Waarmee ik het ietwat "vaste parcours" van de festivalfotograaf, zoals ik hierboven schreef, bevestig. Nu Peer nog maar dat volgt op 3/7.
Yourt, ik zal er ook weer zijn in Peer.
Dit keer gaan we elkaar wel eens tegenkomen eh
Suikerrock wil ik ook eens graag doen, maar ben dan jammer genoeg altijd op kamp
Morgen Brabant Open Air : Simple Minds, Kaiser Chiefs
En normaal Moulin Rock festival ook (8 september): Heideroosjes, Jeugd van Tegenwoordig
Sophie Hunger, Human League, Raveonettes, Marina & Diamonds, Mark Lanegan en mogelijk nog Geike, Dallas en wat nog ... Allemaal in zaaltjes.
Canon-man. Concerten en natuur.
Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/
Idd in aanvraag maar moet normaal wel lukken. Human League is Patti Smith, Lou Reed of Leonard Cohen niet he ... En anders ga ik wel gewoon als betalende bezoeker (fan).
Ik heb Graspop, Rock Werchter, Suikerrock, Lokerse Feesten en Pukkelpop achter de kiezen, dus laat de zaalshows maar van start gaan![]()
Ik snap het deels wel hoor, de regels zijn er ook naar:
3.6. Kies de juiste rubriek
Plaats de foto's a.u.b. in het juiste forum. Kijk vooraf dus even waar ze het beste thuishoren. Verwittig de moderators als je een onderwerp in het verkeerde forum hebt geplaatst, zij kunnen je topic verplaatsen naar het passende forum.
Zet dus ook geen verschillende foto's die niet bij elkaar horen (zoals een hond, een landschap en een auto) bij elkaar in éénzelfde onderwerp. Post elke foto in het juiste forum (in het voorbeeld dus Dieren, Natuur & Landschappen en Transport).
In de Fotohoek mag je alleen nieuwe onderwerpen starten die foto’s bevatten. Voor andere vragen kun je bijv. in de categorie Camera's & Accessoires, Fotografie Technisch en in Overige Forums terecht.
Wil je eens alleen maar een leuke foto laten zien zonder dat je er een technisch oordeel over wil hebben: plaats die dan in het forumonderdeel 'Fotofun' of de Beginnershoek.
"Wie een verkeerde weg inslaat, moet een heel eind lopen."
Scissor Sister @ AB
Blaudzun @ AB
The Tallest man on earth @ AB