| |||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| |||
| Citaat:
ik was er ook in dranouter vindt je foto's bij de betere dat ik tot nu toe gezien heb heb je foto's gemaakt van loreena mckennitt zou ze graag eens zien |
| ||||
|
ik vind ze niet bijzonder, de eerste 3 foto's zijn te donker (bij de 2de had je beter voor een ander channel gekozen zodat er meer wit is in't gezicht) en de 3de is qua compositie niet erg denderend (rechts/boven is er interessante informatie, die laat je nu onbenut door het minder interessante linkse en onderste deel te fotograferen).
__________________ Canon eos 350D - 18-55mm - Canon Powershot G5 voor het gevaarlijker werk |
| |||
|
tweede en de derde hebben mijn voorkeur, vooral dat licht rondom zijn hoofd bij de derde heeft wel wat. 2 schertpte diepte eerste met wat beweging in zijn strijkstok !!!, is nu te statisch.Greetz, |
| |||||
|
nummer 3 voor mij maarten, wegens het standpunt en compo!
__________________ ~ Book Of Fame 2007/8 Team Member ~ ~ www.johanvandenborre.be ~ ~ Lidnr BD0873BE ~ |
| ||||
|
nr drie ! en dan vooral omdat de groothoek dat accent nog meer legt op dat "hemelse" gat bovenaan de tent ..., al denk ik (als dat dan gebeurd is tenmisnte) dat je de lciht stralen beter had laten doorlopen , deze lijken nu ineens weggegomd te zijn ... , maar soit daarvoor moet ge al goed kijken, , zeer fijne plaat! |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Isabelle A & band @ Marktrock | jaak56 | Showcase Fotojournalistiek & Evenementen | 11 | 10 december 2008 19:46 |
| Geen directe band tussen aanwerving Indiërs en ontslag Belgen | theokus | Chit Chat - Archief | 33 | 22 december 2005 23:34 |
| Prijs fotoshoot band | McSerial | Algemeen | 4 | 21 oktober 2005 22:14 |
| Ene nagel in mijne ottoband! Band nu verloren of nie? | RonnyE | Chit Chat - Archief | 13 | 27 februari 2005 18:49 |
![]() |