|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Showcase Fotojournalistiek & Evenementen Expositieforum voor foto's van evenementen, speciale gebeurtenissen, en andere foto's met journalistieke waarde.. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Niet mijn muziekgenre........maar heb er toch erg van genoten.
Op fotografisch gebied was er ook heel wat te beleven. Normaal zou je zulk evenement twee maal moeten kunnen fotograferen zodat je tijdig de juiste plaats kunt opzoeken. Gedurende de eerste vijf nummers mochten we fotograferen in een veel te enge frontstage. Daarna vanuit het publiek geschoten. meer foto's staan hier Laatst gewijzigd door jaak56; 29 oktober 2008 om 10:04 |
|
|||
|
Wow... Dat zijn 3 toppers!! Zéér mooi moment op de tweede, en die derde is gewoon helemaal af!
|
zeker ook niet mijn muziekgenre, maar een prachtige derde!
|
Zeer mooie foto's. ISO 800 werkte dus toch goed
![]() Die eerste vind ik leuk door de gele straal die erdoor loopt. Tnx voor de aangename kennismaking.
|
ik ga ook resoluut voor nr 3!
|||
|
@ Omag
Idd erg commercieel.. ..maar dat geldt voor de meeste festivals en concerten waar op fotografisch gebied iets te beleven valt.. Om echt te genieten van de muziek kies ik ook resoluut voor de kleine optredens waarin bands optreden die zonder compromissen te maken hun eigen hart volgen. Vandaar dat ik al maanden uitzie naar Gazpacho volgende zaterdag in Verviers. En dit ondanks het feit dat ik mss veel boeierende foto's had kunnen maken op MFV. Bedankt voor de comments. Laatst gewijzigd door jaak56; 13 oktober 2008 om 01:42 |
|
|||||
|
drie maal raak wat mij betreft, héél mooi!
|||
|
Ook niet mijn muziekgenre, maar de foto's dan weer wel en die zijn gelukkig zonder geluid
: de betere van Milk inc. die ik al heb gezien.Grtz Caroline
|
Citaat:
............maar ik sta nochtans meer open voor een resem frisse jonge bands uit de recentere muziekstromingen .........zoals bvb het uiterst hippe Pure Reason Revolution die ik volgende zondag eindelijk nog eens voor mijn lens ga krijgen........Milk Inc. behoort wel niet tot die favorieten .......maar dat neemt niet weg dat het eveneens de moeite loont om zo een fenomeen eens te fotograferen.........en deze kans werd me toevallig aangeboden............vandaar........... Mijn volledige reportage vind je hier |
|
|||||
|
Prachtige beelden jaak.
![]() En ik maar uitkijken op MFVF waar de Jaak blijft tssss.... ![]() ![]() ![]() Hans
||||
|
3de foto: +++++
Als ik achteruit ga, is het om een aanloop te nemen. Ik ben op mijn best als ik zwijg... nooit dus. Als u het niet doet, doe ik het wel. Als ik geliefd zou zijn, zou ik pas echt een slechte journalist zijn. |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 75 jaar Sportpaleis: Natalia | Peter M | Showcase Fotojournalistiek & Evenementen | 3 | 8 oktober 2008 00:26 |
| sportpaleis foto's | Allo | Algemeen | 4 | 6 december 2006 13:39 |
| Milk Inc. Supersized | DeezJee | Showcase Fotojournalistiek & Evenementen | 2 | 24 oktober 2006 15:39 |
| [monsterjam] hoe foto's nemen in sportpaleis? | Tonjo | Algemeen | 20 | 11 september 2004 18:45 |
| 2 x Milk Inc. + album artiesten. | Tommie | Showcase - Archief | 10 | 24 juli 2004 21:28 |
![]() |
![]() ![]() |