Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lokerse Feesten 2006 - Overzicht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lokerse Feesten 2006 - Overzicht

    EDIT: Nu ik de regels wat beter begrepen heb, een nieuwe poging. Vandaag de eerste 3 foto's, en in de loop van de komende dagen post ik dan wel de vervolgen. Mag ik dat eigenlijk in dit topic doen dan (kwestie van alles bij elkaar te houden)? Of open ik telkens een nieuw topic? Daarnaast de foto's ook gehercomprimeerd om onder de 200kb te blijven. Wie niet kan wachten tot de andere foto's er op komen, kan een kijkje nemen op mijn website: http://nicolas-lammens.short.be. Onder portfolio en foto's vind je alle foto's terug.

    Via Google kwam ik tot de ontdekking dat een paar mensen hier foto's gepost hebben van de Lokerse Feesten. Aangezien de Lokerse Feesten mij nauw aan het hart liggen, en ik zelf ook foto's heb, heb ik me hier geregistreerd. Uiteraard ben ik buiten de Lokerse Feesten ook nog actief bezig met fotografie. Mijn registratie is dus niet puur om foto's te tonen van de Lokerse Feesten.

    Eerst mezelf dan maar even voorstellen:
    Ik ben Nicolas Lammens en ben student Burgerlijk Ingenieur. Als hobby ben ik al een paar jaar bezig met fotografie. Ongeveer 4 jaar geleden ben ik voor de Lokerse Feesten begonnen met het maken van foto's van de opbouw. De laatste 2 jaar trek ik ook foto's van de optredens zelf, die dan op de website van de Lokerse Feesten komen te staan (samen met nog 3 andere fotografen). Sinds iets meer dan 2 maand heb ik ook mijn eigen dSLR gekocht. Voorheen trok ik foto's met het toestel van mijn vriendin.

    Zo, en nu dan de foto's maar. Ik heb een strenge selectie gemaakt van de foto's die ik goed vond. Op dit ogenblik ga ik zelf geen commentaar geven waarom ik bepaalde foto's wel of niet kies. Algemeen kan je wel stellen dat ik vooral nadruk leg op het weergeven van de sfeer, en absolute scherpte "bijzaak" is.

    Heater Nova

    1.

    Texas

    2.

    The Waterboys (part I)

    3.
    Last edited by nicolas-lammens; 24 augustus 2006, 20:03.
    http://www.nicolaslammens.be - mijn persoonlijke foto-website

  • #2
    Re: Lokerse Feesten 2006 - Overzicht

    Eventjes je post aanpassen, je kan maar 3 fotos in 1 keer posten

    Comment


    • #3
      Re: Lokerse Feesten 2006 - Overzicht


      Dag Nicolas

      Ik heb je posts verwijderd omdat je maar max 3 foto's PER TOPIC mag tonen.
      Lees misschien eerst even de forumregels

      Mod Hellcat
      [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

      Comment


      • #4
        Re: Lokerse Feesten 2006 - Overzicht

        nicolas,
        alvast welkom hier.
        ik hoop dat de andere foto's nog terugkomen.
        de eerste hier is alvast vrij geslaagd.
        mm
        ∏__|_ ∏__|_
        "no rules, great shots"
        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

        Comment


        • #5
          Re: Lokerse Feesten 2006 - Overzicht

          [FONT="Trebuchet MS"]Enkele dagen geen tijd gehad om te posten hier, maar nu weer terug. De volgende 3 foto's van de Lokerse Feesten 2006:

          The Waterboys (part II)

          *opgelet: Zoals mijn medemod ook al ingegrepen heeft vroeger, doe ik dit nu opnieuw.
          Nieuwe foto's posten we best in een nieuwe topic, dat je om de 24h mag aanmaken.
          Dus voor het overzicht, maak je een nieuw topic aan, dank!
          Tom*
          Last edited by LJ Tom; 28 augustus 2006, 21:12.
          http://www.nicolaslammens.be - mijn persoonlijke foto-website

          Comment


          • #6
            Re: Lokerse Feesten 2006 - Overzicht

            ziet er goed uit

            goe bezig
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment

            Working...
            X