Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: de eerste keer

Standaard de eerste keer

.

de eerste keer dat mijn zoon in het openbaar zijn drumkunsten vertoonde (en ikke fier)
    hoop dat het in dit topic thuishoort

laat maar horen

bedankt alvast voor het kijken

mvg

.
    nikon coolpix s9100

Standaard Re: de eerste keer

Hier mag je best fier op zijn. Mooie en goede foto !

Groetjes,
    Myriam
    Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
    www.myriamvos.jalbum.net of facebook

Techniek in orde maar van boven wat veel zwart = aan onderkant wat meer gemogen,zodat het geheel een basis had ,nu zweeft hij !!
    Zo objectief als mijn objectieven.....
    bd 616 be MVG Jan

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door je-es Bekijk bericht
    Techniek in orde maar van boven wat veel zwart = aan onderkant wat meer gemogen,zodat het geheel een basis had ,nu zweeft hij !!
    de onderkant heb ik bewust weggecropt, wegens podiumtoestanden die beter niet zichtbaar worden gemaakt en enkel voor verwarring zouden hebben gezorgd
    nikon coolpix s9100

Laat hem maar doen deze drummer in wording..
    Misschien ooit nog bij een reunie van ons groep als invaller...
    Mvg, Pascal,
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIX Canon 5 D Schoonspikke Fotografie

het betere drumshot is met bewogen stokjes

maar technisch is 't in orde
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II| Sigma 100-300 F4 EX APO HSM
    Nikon SB-800 | Compactdrive PD70X 60GB| Manfrotto 479B | Tamrac Velocity 9 | Albums: Fototime

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
    het betere drumshot is met bewogen stokjes

maar technisch is 't in orde
    En om helemaal kritisch te zijn dan: en met meer expressie van de drummer en een zichtbaar aangezicht of rondvliegend (lang) haar of zo...

technisch inderdaad in orde, maar het beeld spreekt (voor jou) vooral omdat je een band hebt met de drummer. Mij zegt het niet veel eigenlijk. Maar ik neem aan dat je nog veel kansen gaat krijgen om het beter te proberen doen... ;-p
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
    En om helemaal kritisch te zijn dan: en met meer expressie van de drummer en een zichtbaar aangezicht of rondvliegend (lang) haar of zo...

technisch inderdaad in orde, maar het beeld spreekt (voor jou) vooral omdat je een band hebt met de drummer. Mij zegt het niet veel eigenlijk. Maar ik neem aan dat je nog veel kansen gaat krijgen om het beter te proberen doen... ;-p
    Concentration

als je beweging in de stokjes wenst
    on topic : foto genomen met 70-200 en flits omdat ik niet dichter bij het podium kon... hopelijk kan ik dat een volgende keer wel
    nikon coolpix s9100

Ben het eens met collega Vossie.
    Drummer en drumstel komen hier heel goed naar voor, geen storende elementen.

Grtz, RF
    Canon 5D + EF 17-40mm f/4L USM + EF 70-200mm F/4L IS USM + Sigma 50mm f/1,4 EX DG HSM.
    Canon 40D + Tokina AT-X 535 AF PRO DX f/2.8 + Tokina AT-X 124 AF PRO DX f/4 + Canon 50mm f/1.8 MK I.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
    Concentration

als je beweging in de stokjes wenst
    on topic : foto genomen met 70-200 en flits omdat ik niet dichter bij het podium kon... hopelijk kan ik dat een volgende keer wel
    die foto waar je naar verwijst vind ik inderdaad beter... en nu nog fotograferen van concerten zonder flitsen en het komt helemaal goed.
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

Regels voor berichten