Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Carry Goossens
Collapse
X
-
-
-
-
Re: Carry Goossens
Proficiat met deze HOF.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
proficiat met je verdiende HoFGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Proficiat Carry Goossens. Dat is hoe ik deze foto en zijn plaats in de HOF interpreteer.
Deze foto is enerzijds te krap om de spullen onder, achter en naast de personen te duiden, waardoor de ogen in deze foto gewoon rond draaien. En langs de andere kant is de afstand tussen de onderwerpen en de fotograaf erg voelbaar. Bovendien is er nogal wat ruimte boven de hoofden van de personages, van hun benen ontdaan, dat het precies lijkt of ze in het beeld wegzakken. De uitdrukkingen zijn ook nietszeggend. Subjectieve kritiek die ik toch wil uiten, omdat je veel beter kan dan deze foto, die toch volgens de experten ter zake boven andere foto's uitsteekt en in de HOF is beland.
Comment
Comment