Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zwanger
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Zwanger
Heel erg mooi met een prachtig serene sfeer. Die paar "reepjes" branding geven nog extra inhoud aan de foto
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtHeel erg mooi met een prachtig serene sfeer. Die paar "reepjes" branding geven nog extra inhoud aan de foto
Comment
-
da's een hele mooie volgens mij, mooi silhouet, en de weerspiegeling ervan in het water.
Comment
-
-
-
Niet mijn ding - lijkt me een silhouette in de studio en in photoshop de rest er bij gezet. Komt voor mij niet "echt" genoeg over..
Maar het idee spreekt me wel aan..Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier
Comment
-
Mooie silhouette!Nikon D750, Nikon AF-S 85mm f/1.8G, Nikon AF-S 24-70mm f/2.8E ED VR, Nikon AF-S 70-200mm f/2.8E FL ED VR
http://www.btmedia.be/
Comment
-
-
Bedankt jullie ook voor je reactie en het is inderdaad een silhouette in de studio gemaakt en de rest in photoshop.
Ik ga er vanuit dat dat voor iedereen wel duidelijk was en zo niet dan heb ik het aardig gedaan dat shoppen .
Comment
-
Uiteraard is het duidelijk dat dit shopwerk is maar wel mooi gedaan hoor, proficiat met je HOF
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sugarman2 Bekijk berichtLeuk om in de HOF te staan
Comment
Comment