Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yannick

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Yannick

    Lang geleden dat ik hier eens een foto geplaatst heb, eerste keer een modelfoto denk ik, maar hier gaan we:



    50mm - ISO 64 - f/11 - 1/125s

  • #2
    Re: Yannick

    Mooi! Persoonlijk zou ik een textuur in de achtergrond werken, ik vind het iets te monotoon en te glad. Ik denk dat een structuur meer de emotie zou tonen. Is persoonlijk hoor. Dan heb ik het enkel over de achtergrond, hoor.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: Yannick

      Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
      Mooi! Persoonlijk zou ik een textuur in de achtergrond werken, ik vind het iets te monotoon en te glad. Ik denk dat een structuur meer de emotie zou tonen. Is persoonlijk hoor. Dan heb ik het enkel over de achtergrond, hoor.
      Hey, was beetje nadeel van de studio, enkel effen achtergronden, anders zou ik sneller geneigd zijn naar bv het ruwere van betonwand te gaan, maar misschien lukt t me in photoshop, lijkt me jet proberen waard.


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      Comment


      • #4
        Re: Yannick

        Mooi ! Prima belicht , mooi scherp en goede omzetting.

        Comment


        • #5
          Re: Yannick

          Knappe belichting, ook mooi vormspel bij de achterzijde van het model.
          deka
          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

          Comment


          • #6
            Re: Yannick

            knap model, mooi gedaan
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Yannick

              Mooie foto, post gerust meer van dit.
              Niets aan veranderen.

              Comment


              • #8
                Re: Yannick

                Ik heb het even geprobeerd met structuur in de achtergrond, maar ik vind het geen meerwaarde precies. Ik vind vooral de eenvoud in de mooie lijn in haar rug/poep daardoor verloren gaan.
                Dus goed om eens een andere studio te gebruiken waar er geen beton is, want dat trekt me anders nogal snel aan :-)

                Comment


                • #9
                  Re: Yannick

                  Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
                  Mooie foto, post gerust meer van dit.
                  Niets aan veranderen.
                  +1. Mooi rustig beeld van een prachtig model. Knappe S-curve.

                  Groetjes, Marchristan.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Yannick

                    Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
                    Ik heb het even geprobeerd met structuur in de achtergrond, maar ik vind het geen meerwaarde precies. Ik vind vooral de eenvoud in de mooie lijn in haar rug/poep daardoor verloren gaan.
                    Dus goed om eens een andere studio te gebruiken waar er geen beton is, want dat trekt me anders nogal snel aan :-)
                    Daar kan ik je in volgen, goed dat je bij je eerste gedacht blijft. Nu je het zegt zie ik het ook wel zo. Dat is het leuke aan een forum dat je steeds van gedachten kan wisselen en elkaars mening een bijdrage geeft aan de ideeën.
                    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                    Comment


                    • #11
                      Re: Yannick

                      Die heb je erg mooi belicht. Mooie curve.
                      Ook de pose en blik vind ik heel mooi.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Yannick

                        Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
                        Die heb je erg mooi belicht. Mooie curve.
                        Ook de pose en blik vind ik heel mooi.
                        Helemaal mee eens, mooi gedaan.
                        Groetjes,
                        Dominic

                        Comment


                        • #13
                          Re: Yannick

                          Leuke pose!

                          Zou beter werken volgens mij met een jeans hemdje en de benen niet bedekt. -> nu is de onderkant wat bepalend omdat ze een donkere jeans hebt.

                          Volgens mij zou het rustiger zijn als je de belichting op haar gezicht hebt - jeans - en terug de lichtere kleur van benen.

                          Daarnaast nog een muggezifterij - tattoo's zijn knap -> maar je ziet nog net dat kleine fijne lijntje aan de voorkant van haar arm.

                          Wit paneeltje langs de achterkant om wat licht terug te kaatsen had ook niet mis staan.
                          Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

                          Comment

                          Working...
                          X