Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wild growin' seats

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wild growin' seats

    Ik ga me ook op het gladde ijs van modelfotografie begeven maar verwacht van mij geen superuitbelichtte hyperstudio toestanden want dat voelt mij te plastiekerig... hoop dat ik hiermee niemand voor de borst stoot...

    Wat mag je wel verwachten: uit de context getrokken witbalansen, ruis, af en toe eens een bewegingsonscherpte, out of focus prentjes omdat ik nog steeds loop te knoeien met manuele lenzen en weet ik nog wat allemaal... hopelijk bevalt het jullie.






    Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

    Gratis kijkplezier Coming soon

  • #2
    Re: wild growin' seats

    [totaal off topic]
    Ik vraag me de laatste tijd steeds meer en meer af waarom wij fotografen ons steeds verontschuldigen voor het werk wat wij posten en/of moeten verdedigen waarom we iets doen.

    Ik zie zelfs 'bewijzen' van plaatjes in de originele staat omdat mensen elkaar niet meer 'geloven' of dingen zien die er niet zijn. (damn.. heb ik ook gedaan)

    Ook zie ik vaak opmerkingen zoals: 'weer eens wat anders dan al die gladgestreken barbiepoppen'

    Schei daar toch eens mee uit!
    De één schiet in de studio, de ander poetst zich helemaal het hompeschompes omdat het zijn/haar stijl is, de ander schiet urban, retro, naakt, Kwik-fit kalenders, erotica beurzen en de volgende legt zijn pasgeboren baby vast. Doe je eigen ding, voel je lekker en heb plezier in je hobby.
    En als een foto je niet aanstaat reageer dan niet maar laat een fotograaf in zijn/haar waarde of help op een normale manier.

    geeezzz...

    Sorry. Ik moest het even kwijt.

    [on topic]
    De foto's
    Heel apart moet ik zeggen en van deze serie vind ik een stoel in de buitenlucht heel bijzonder hehehe.. daarom 1 voor mij.
    Van no3 heb ik een voorbeeld wat ik ook eens in de studio ga proberen, zo met een streep licht. Heel apart.
    Last edited by MadMax; 17 februari 2007, 22:42.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #3
      Re: wild growin' seats

      Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
      [totaal off topic]
      Ik vraag me de laatste tijd steeds meer en meer af waarom wij fotografen ons steeds verontschuldigen voor het werk wat wij posten en/of moeten verdedigen waarom we iets doen.

      Ik zie zelfs 'bewijzen' van plaatjes in de originele staat omdat mensen elkaar niet meer 'geloven' of dingen zien die er niet zijn. (damn.. heb ik ook gedaan)

      Ook zie ik vaak opmerkingen zoals: 'weer eens wat anders dan al die gladgestreken barbiepoppen'

      Schei daar toch eens mee uit!
      De één schiet in de studio, de ander poetst zich helemaal het hompeschompes omdat het zijn/haar stijl is, de ander schiet urban, retro, naakt, Kwik-fit kalenders, erotica beurzen en de volgende legt zijn pasgeboren baby vast. Doe je eigen ding, voel je lekker en heb plezier in je hobby.
      En als een foto je niet aanstaat reageer dan niet maar laat een fotograaf in zijn/haar waarde of help op een normale manier.

      geeezzz...

      Sorry. Ik moest het even kwijt.
      kan het niet laten hier even op te reageren. Je hebt groot gelijk MADMAX. Mijn boodschap is: wees trots op je werk. Had je er niet trots op geweest dan had je het niet bij showcase geplaatst!
      Lieven Degrauwe
      http://www.beeldbedrijf.be

      Comment


      • #4
        Re: wild growin' seats

        Mij bevalt het. Bij 1 vind ik wel het licht op de t-shirt een beetje te fel, daardoor verliest het gezicht wat aandacht. Mijn voorkeur gaat naar nr 3

        Mvg Jasmine
        Update12/05/10
        BLOG
        Leica M9/Fuji X 100s/phone

        Comment


        • #5
          Re: wild growin' seats

          Doe voor mij de tweede maar, leuk dynamisch beeld.

          De derde vind ik het minst, bij zo'n foto hoort, naar mijn gevoel, een vlijmscherp oog dat er uit priemt en dat mis ik hier. Bovendien is de wang uitgebeten.
          Op een gave huid kun je niet scherpstellen
          Simpele albumpjes

          Comment


          • #6
            Re: wild growin' seats

            De één schiet in de studio, de ander poetst zich helemaal het hompeschompes omdat het zijn/haar stijl is, de ander schiet urban, retro, naakt, Kwik-fit kalenders, erotica beurzen en de volgende legt zijn pasgeboren baby vast. Doe je eigen ding, voel je lekker en heb plezier in je hobby.
            En als een foto je niet aanstaat reageer dan niet maar laat een fotograaf in zijn/haar waarde of help op een normale manier.
            Hear hear!

            Groot gelijk. 't Is onze hobby. Hoe kan je 't goed doen als je niet eens uit de bocht gaat. (al dan niet bewust!) Hoe vind je je stijl als je "binnen de streepjes" blijft werken?

            Fotografeer de ziel!

            Comment


            • #7
              Re: wild growin' seats

              tweede gewoon een goeie.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: wild growin' seats

                2e ... me like movement ... mooi out of center
                1e ... mooie compo ... heerlijk licht op de stoel
                Scotty... beam me up !!!

                Comment

                Working...
                X