Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wait & Watch

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wait & Watch



    Model: Robin
    Fotograaf: me

    Mvg,

  • #2
    Re: Wait & Watch

    Waarom kijkt hij zo triestig?

    Comment


    • #3
      Re: Wait & Watch

      Ik vind het kader ietsjes te of ik mis wat aan het kader, wat precies weet ik niet. Hij is wel orgineel maar de tekst vind ik wat te groot voor de foto! misschien zeur ik een beetje maar bedoel het goed hoor

      De foto verder vind ik wel mooi en hij kijkt goed serieus
      http://www.djai.nl
      Konica Minolta Dynax 5D
      KM 35-70mm lens
      Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief :( )

      Comment


      • #4
        Re: Wait & Watch

        Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol
        Waarom kijkt hij zo triestig?

        Waarom zou hij niet triestig mogen kijken...? Mensen fotograferen is meer dan alleen lachende gezichtjes trekken
        Probeer eens de triestigheid te associëren met de tekst die ernaast staat

        Mvg,

        Comment


        • #5
          Re: Wait & Watch

          De foto is cool en kan zo voor een reclamecampagne dienen. Ook grafisch is het helemaal niet slecht, maar je post op een foto site waar ze ook al vaker kaders verwensen, tja....

          Comment


          • #6
            Re: Wait & Watch

            De foto zegt me wel wat, maar ook voor mij wringt er iets met die kader.
            De verhudingen? Formaat van de tekst? het lettertype?
            maar de foto, kwa compsitie en kleurschakeringen kan ik zeker van genieten.

            Comment


            • #7
              Re: Wait & Watch

              Oorspronkelijk geplaatst door picasso
              maar je post op een foto site waar ze ook al vaker kaders verwensen, tja....
              Blijkbaar, maar 't is dan ook helemaal geen kader. Blijkbaar is het niet iedereen duidelijk wat het verschil tussen een kader en een ontwerp is

              Alvast bedankt voor je reactie.

              Mvg,

              Comment


              • #8
                Re: Wait & Watch

                Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet
                Blijkbaar, maar 't is dan ook helemaal geen kader. Blijkbaar is het niet iedereen duidelijk wat het verschil tussen een kader en een ontwerp is

                Alvast bedankt voor je reactie.

                Mvg,
                kan je misschien ietwat uitleg geven daarover, ik kijk gewoon naar een foto en zie er een kader rond staan. Is het een ontwerp voor iets?
                Waarom heb je die toevoeging gedaan?

                Comment


                • #9
                  Re: Wait & Watch

                  Nee, het is geen ontwerp voor iets, daar ik fotografie slechts op hobby-basis doe... Maar mag ik om die reden er geen ontwerp van creëren..?
                  Als er gewoon rondom een foto een rand staat, dan is het inderdaad een kader. Als het méér is dan alleen maar een gelijke rand rondom, en er ook nog een teksttoevoeging is, dan moet je eigenlijk wat verder denken. En er zelf eens over nadenken doet heus geen pijn hoor

                  Mvg,

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wait & Watch

                    juist het kijken en denken geeft deze reacties.
                    Indien het geen specifiek ontwerp is zou ik het eraf laten.
                    Je typografische compositie is totaal niet in verhouding met de foto. Het voegt ook niets toe aan het beeld.
                    Het dubbele gebruik van de w is ook niet dadelijk een typografische plus.
                    Foto
                    toevoegsel

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wait & Watch

                      Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet
                      Blijkbaar, maar 't is dan ook helemaal geen kader. Blijkbaar is het niet iedereen duidelijk wat het verschil tussen een kader en een ontwerp is

                      Alvast bedankt voor je reactie.

                      Mvg,
                      Begrijp mij niet verkeerd, ik weet dat dit geen kader maar een ontwerp is ik zeg alleen maar, de meesten gaan hier voor foto's pur sang, terwijl ik ze net graag afwerk, met een schaduw, kader of concept.
                      Maw, jij post een afbeelding waarvan minder dan de helft de foto bevat en daar is niet iedereen voor te vinden
                      Hier doe ik net het zelfde, maar sommigen vragen om de foto's apart te zien.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wait & Watch

                        Oorspronkelijk geplaatst door picasso
                        Begrijp mij niet verkeerd, ik weet dat dit geen kader maar een ontwerp is
                        Dat jij dat weet wist ik hoor. Waarschijnlijk was m'n reactie op jou niet echt duidelijk of begreep je hem verkeerd

                        Mvg,

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wait & Watch

                          We zitten blijkbaar in de "goede kader periode"
                          Hebben we al eens gehad hier op BD...
                          /on topic
                          Ik vind dit heel goed. Uitdrukking van het model in combinatie met de tekst :
                          natwork.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wait & Watch

                            Ontwerp is niet in evenwicht voor mij. Tekst eerder absoluut gecentreerd dan optisch, dus normaal gezien mag er rechts wat af.
                            Het &-teken zou ik ook nog iets minder donker gezet hebben, denk ik.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wait & Watch

                              Ik vind de blik van die gozer mega-cool en stoer Wou dat ik zo'n kop en body had Mooi belicht ook.
                              Foto toppie.
                              Over het ontwerp kan ik niet veel zeggen daar ik er geen verstand van heb. Mooi vind ik het wel en zou het zo in de bus verwachten als uitnodiging van een juwelier of zo.

                              Wat ik wel raar/knap vind is dat beide ogen redelijk gelijk belicht zijn terwijl de rechterkant van zijn gezicht in de schaduw is. Is dat optisch bedrog of heb je daar een truc voor.
                              Groetjes, Jörgen
                              www.beautyshoot.nl

                              Comment

                              Working...
                              X