Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Lightbulb Tweeling gefotografeerd

Op weekend de tweeling van mijn nicht eens gefotografeerd. Gebruik gemaakt van natuurlijk licht door dakvenster en allemaal getrokken met de Nikkor 50mm 1.8.

Heb ze afgedrukt op 30 x 45cm voor dit weekend aan de ouders te geven

Standaard Re: Tweeling gefotografeerd

één en drie om van te snoepen

1: Alleen het fospeentje met hangertje vind ik een beetje storend, maar toch super!
    2: Wat een schatje, om op te eten
    3: Guitig lachje! Ook hier een beetje spijtig van het blauwe fopspeentje!

Toch alledrie erg mooi!!!

Greetzzz Candytje

PS: Ik wil ze wel eens samen op een plaatje zien!

zullen ze erg blij mee zijn denk ik, ze zijn ook mooi vooral de laatste.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3

mooie opnames de ouders zullen er zeker blij mee zijn , knap

op de tweede foto zie je bij het mondje wat spikkeltjes , komt dit door compressie of door ruis ofzo ? ben nog redelijk beginnend in digi fotografie en kan het dus niet zo goed thuisbrengen..

zeer geslaagde foto's wel in mijn ogen!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GhostFire
    op de tweede foto zie je bij het mondje wat spikkeltjes , komt dit door compressie of door ruis ofzo ? ben nog redelijk beginnend in digi fotografie en kan het dus niet zo goed thuisbrengen..

zeer geslaagde foto's wel in mijn ogen!
    Dat is duidelijk JPG compressie. Foto's zijn maar ongeveer 90kb en je mag hier tot 200kb dus het kan stukken beter!
    400D + Grip // 50mm f1.4 // 17-40mm L // 70-200mm L f4.0 // Other L's are coming soon!
    For more crap: www.flickr.com/photos/multipasser

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
    één en drie om van te snoepen
    Volledig mee eens en van mij een dikke
    Laatst gewijzigd door beauceron; 8 maart 2006 om 18:49

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door multipasser
    Dat is duidelijk JPG compressie. Foto's zijn maar ongeveer 90kb en je mag hier tot 200kb dus het kan stukken beter!
    Ik moet nu vertrekken dus geen tijd meer om te posten maar is volgens mij niet van compressie hoor. Weet wel niet exact wat er bedoeld wordt, bedoelen jullie speeksel of bedoel je aan de rechterkant van mond (dus links op foto), want dat zijn volgens mij wat schilfertjes, hadden ze ook aan hun neusje maar heb dat weggewerkt). Op de grote versie is dit in ieder geval juist hetzelfde.

Bedankt voor de commentaren .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rept
    Ik moet nu vertrekken dus geen tijd meer om te posten maar is volgens mij niet van compressie hoor. Weet wel niet exact wat er bedoeld wordt, bedoelen jullie speeksel of bedoel je aan de rechterkant van mond (dus links op foto), want dat zijn volgens mij wat schilfertjes, hadden ze ook aan hun neusje maar heb dat weggewerkt). Op de grote versie is dit in ieder geval juist hetzelfde.

Bedankt voor de commentaren .

Mja het ligt duidelijk aan de jpg compressie. Dat die je zelfs fel bij foto 3. Vooral het gezicht heeft er last van.

Je krijgt dat ook als je in RAW trekt en sharpening volledig open gooit!
    400D + Grip // 50mm f1.4 // 17-40mm L // 70-200mm L f4.0 // Other L's are coming soon!

Mja het ligt duidelijk aan de jpg compressie. Dat die je zelfs fel bij foto 3. Vooral het gezicht heeft er last van.
    Allee dan, en dan zie je dit dus niet op deze foto http://www.entrysoft.com/DSC_8707.JPG ? Ongecomprimeerde versie (350 KB). Ik zie namelijk geen enkel maar dan ook geen enkel verschil bij de mond tussen de 83KB versie en de 350 KB versie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rept
    Allee dan, en dan zie je dit dus niet op deze foto http://www.entrysoft.com/DSC_8707.JPG ? Ongecomprimeerde versie (350 KB). Ik zie namelijk geen enkel maar dan ook geen enkel verschil bij de mond tussen de 83KB versie en de 350 KB versie.
    De image werkt niet.

Ongecomprimeerd =! 350kb!
    Je bedoelt jpg op volledige kwaliteit?

Heb je een CRT of TFT monitor? Want een CRT vervaagt het beeld, dan kan zijn dat het 'smooth' lijkt.

Een blowup van jouw image:
    Nu moet je toch DUIDELIJK de artifacts zien?
    Laatst gewijzigd door multipasser; 9 maart 2006 om 05:28

De image werkt niet.

Ongecomprimeerd =! 350kb!
    Je bedoelt jpg op volledige kwaliteit?

Heb je een CRT of TFT monitor? Want een CRT vervaagt het beeld, dan kan zijn dat het 'smooth' lijkt.
    Volledige kwaliteit. En ik kijk op een CRT monitor. Nu kan je natuurlijk zeggen: CRT vervaagt het beeld, maar je kan evengoed zeggen: TFT verscherpt het beeld

Is het niet normaal dat als je een jpg 3 keer uitvergroot dat je dan zaken begint ze zien? Ik denk dat hetgeen je ziet eerder te maken heeft met verkleinen en verscherpen, en niet met jpg compressie.

De image werkt nu in ieder geval, kijk zelf een of je duidelijke verschillen kan zien tussen de 350 KB versie en de andere. Ik zie in ieder geval niets.

BTW Ook een late (of vroege) vogel precies

Regels voor berichten