Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

To freaky or not to freaky, ça c'est la question

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • To freaky or not to freaky, ça c'est la question

    (Deze foto werd door het model gevraagd hier te plaatsen, vermits ze zelf geen van mijn (of anderen) foto's zomaar mogen posten. )


    Ik vind zelf de foto niet de beste die ik had uit de reeks; je moet ten eerste al vóór het type van bewerking zijn, komt daarbovenop nog eens de technische kant. Maar vond hem toch iets hebben, en dus daardoor mee opgestuurd geweest...


    Ik zal ook al meer meteen een extra vraag stellen: wat moet er voor jullie gebeuren moet het klein stukje wit dat nog overblijft in het linkeroog? Zo laten en het laten contrasteren en het minder 'creepy/freaky'-effect laten, of mee zwart en volop gaan voor de 'harde madam'?
    (vraag werd ook aan mij gesteld door model, ik ga voor het stukje wit )


    Last edited by ajuin; 24 december 2005, 21:47.

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff



  • #2
    Re: Op aanvraag van...

    Thx om hem te posten!

    Zelf vind ik de bewerking echt geslaagd, al is ze natuurlijk niet goed qua technische normen....

    Ik heb de twee foto's vergeleken, met en zonder wit in het oog en ben er echt niet uit!!!!

    En ja niet iedereen zal de bewerking goed vinden....

    Greetz
    Dj

    Comment


    • #3
      Re: Op aanvraag van...

      Blijft natuurlijk wel de vraag overeind staan , of je de foto zelf genomen hebt. Of heeft je ze een foto toegestuurd met de vraag om deze te posten ?
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

      Comment


      • #4
        Re: Op aanvraag van...

        Oorspronkelijk geplaatst door Hanske
        Blijft natuurlijk wel de vraag overeind staan , of je de foto zelf genomen hebt Of heeft je ze een foto toegestuurd met de vraag om deze te posten ?

        Zalt gaan ja

        Zijt maar braaf

        Comment


        • #5
          Re: Op aanvraag van...

          Oorspronkelijk geplaatst door Hanske
          Blijft natuurlijk wel de vraag overeind staan , of je de foto zelf genomen hebt. Of heeft je ze een foto toegestuurd met de vraag om deze te posten ?
          Hans, is één van mijn foto's ja. Don't worry...
          Heb beginpost klein beetje aangepast, zou nu duidelijk moeten zijn. Terzijds, dat zou ik niet doen hoor Hanske...

          Dus nu back on topic

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • #6
            Re: To freaky or not to freaky, ça c'est la question

            Zeg al niets meer
            Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
            Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

            Comment


            • #7
              Re: To freaky or not to freaky, ça c'est la question

              Oorspronkelijk geplaatst door Hanske
              Zeg al niets meer
              Ook geen comment op de foto?

              Comment


              • #8
                Re: To freaky or not to freaky, ça c'est la question

                Leuke foto , mis een stukje van je hoofd en linkerhand ( voor de kijkers rechts ) , het "droom-effect" is wel leuk gevonden en past ook wel in deze foto ..., al mis ik de link met het rupsje ......Laat gerust het stukje wit in het oog zitten

                Zo goed ?
                Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                Comment


                • #9
                  Re: To freaky or not to freaky, ça c'est la question

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hanske
                  Leuke foto , mis een stukje van je hoofd en linkerhand ( voor de kijkers rechts ) , het "droom-effect" is wel leuk gevonden en past ook wel in deze foto ..., al mis ik de link met het rupsje ......Laat gerust het stukje wit in het oog zitten

                  Zo goed ?

                  Dat is net 'the mistery', wat doet het rupsje bij zo'n freaky meisje?

                  Comment


                  • #10
                    Re: To freaky or not to freaky, ça c'est la question

                    Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
                    Dat is net 'the mistery', wat doet het rupsje bij zo'n freaky meisje?
                    Dat is de page die bij de koningin hoort
                    Foto en bewerking is best te pruimen, alleen jammer van het missende stukje hoofd van dit prachtig model
                    Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

                    Comment


                    • #11
                      Re: To freaky or not to freaky, ça c'est la question

                      Oorspronkelijk geplaatst door bingel
                      Dat is de page die bij de koningin hoort
                      Foto en bewerking is best te pruimen, alleen jammer van het missende stukje hoofd van dit prachtig model
                      Die rups mist niks qua hoofd zu

                      Comment


                      • #12
                        Re: To freaky or not to freaky, ça c'est la question

                        Blijkbaar weten mensen niet wat ervan te denken.... ze hebben geen mening

                        Comment


                        • #13
                          Re: To freaky or not to freaky, ça c'est la question

                          Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
                          Blijkbaar weten mensen niet wat ervan te denken.... ze hebben geen mening

                          Soms is het verstandig om niet je mening te geven weet niet of ik nu verstandig ben
                          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                          www.langenacker.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: To freaky or not to freaky, ça c'est la question

                            Compositie geslaagd (afgezien van de linkerhand dan misschien), maar die softe nabewerking is helemaal mijn ding niet.

                            Dat oogwit mag er zeker zijn, ik mis dat wit zelfs in het andere oog.

                            seppuku.

                            Comment


                            • #15
                              Re: To freaky or not to freaky, ça c'est la question

                              Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
                              Compositie geslaagd (afgezien van de linkerhand dan misschien), maar die softe nabewerking is helemaal mijn ding niet.

                              Dat oogwit mag er zeker zijn, ik mis dat wit zelfs in het andere oog.

                              seppuku.

                              Dan zou het niet meer freaky zijn hé

                              En iedereen mag zijn mening wkijt, zolang het om de foto gaat en niet de persoonlijke toer opgaat....

                              Comment

                              Working...
                              X