Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Desire of the Dream

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The Desire of the Dream

    Bij deze nog eens en Pinup foto plaatsen se. dit was een van mijn ultieme inspiraties om alles in bijna dezelfde kleuren te doen en wou dat dus echt uitbeelden in mijn fotografie.
    Het corset is speciaal ontworpen voor deze shoot, alle props en details zijn behoorlijk uitgewerkt door mij en Livia heeft weer mooi geposeerd voor mij :-)
    Het zal moeilijk afkoelen worden met deze temperaturen




    Grtz R.
    Last edited by easygirl; 21 augustus 2012, 12:19.
    Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

  • #2
    Re: The Desire of the Dream

    Denk niet dat de challenge bij jou op fotografisch gebied ligt(die is gewoon de max) maar eerder om alles bij elkaar te krijgen zoals de setting,kledij locatie enz..Knap werk

    Comment


    • #3
      Re: The Desire of the Dream

      Helemaal in balans, topfoto. (dat froezeltje bewust op de poef laten liggen?)

      Comment


      • #4
        Re: The Desire of the Dream

        Met Rosita haar werk is altijd alles bewust
        weer een pareltje

        Comment


        • #5
          Re: The Desire of the Dream

          Fantastisch Rosita. Echt heel mooi wat je hier brengt, helemaal afgewerkt.

          Vind het grappig hoe de verticale lijnen net langs haar achterwerk 'strelen' Bewust?

          Als ik dan al mag vitten. Ik had het turqoise van de kaarsjes wat geminderd.
          Al doende leert men...

          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: The Desire of the Dream

            leuke opname en te zien dat er veel werk aan is geweest maar:
            de pose had net iets meer uitdagender gemogen.
            nu loopt de bil te recht door naar het been, waar er meer een bil/been overgang had mogen blijken.
            je begrijpt vast wel wat ik bedoel.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: The Desire of the Dream

              Knap werk. Felicitaties ook aan degene die dit korset heeft gevonden.
              My Website : http://www.ineedair.org
              Music / Painting / Motion Graphics / Image
              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

              Comment


              • #8
                Re: The Desire of the Dream

                Heel mooie setting met veel aandacht voor details
                Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                Comment


                • #9
                  Re: The Desire of the Dream

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  leuke opname en te zien dat er veel werk aan is geweest maar:
                  de pose had net iets meer uitdagender gemogen.
                  nu loopt de bil te recht door naar het been, waar er meer een bil/been overgang had mogen blijken.
                  je begrijpt vast wel wat ik bedoel.
                  grt,bouk.
                  Ik begrijp wat je bedoelt Bouk, maar ik let voornamelijk op de "S shape" van de vrouwelijke vorm. Had ik hier haar been meer laten buigen, had de rest uit balans geweest met tot gevolg dat het niet zo'n striking pose had geweest.
                  Om een bil/been overgang effect te krijgen had ze bijna al op haar ander been moeten staan en dat had compleet anders uitgezien. Hier is dus over nagedacht :-)

                  Thanks aan alles anderen! enne.....ja ALLES was bewust idd. ook de lijnen langs de muur en lintjes op het bed.
                  Het moet niet altijd clean zijn, in een kamer wordt namelijk geleefd

                  Grtz R
                  Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: The Desire of the Dream

                    Heel mooi, maar dat wist je al
                    Is het patroon op de muur (het 'behang') gephotoshopt? Lijnen lijken namelijk niet helemaal te kloppen.
                    (muggenziften, maar mag wel bij zo'n plaat denk ik )
                    www.minnev.be
                    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                    Comment


                    • #11
                      Re: The Desire of the Dream

                      Top, maar toch enkele details die ik persoonlijk zou veranderen.

                      De schoenen ogen té modern in vergelijking met de rest: sobere open schoenen met simpele riempjes lijken mij beter.

                      Ten tweede: de kaarsen zuigen alle aandacht naar zich toe, misschien is dit bewust gedaan, maar het model lijkt een rekwisiet te zijn van de kaarsen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: The Desire of the Dream

                        Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
                        Heel mooi, maar dat wist je al
                        Is het patroon op de muur (het 'behang') gephotoshopt? Lijnen lijken namelijk niet helemaal te kloppen.
                        (muggenziften, maar mag wel bij zo'n plaat denk ik )
                        Dit behang was echt, niet alles hoeft met PS bewerkt worden he :-)
                        Thanks!
                        Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: The Desire of the Dream

                          Oorspronkelijk geplaatst door JohanVonC Bekijk bericht
                          ........ enkele details die ik persoonlijk zou veranderen.

                          De schoenen ogen té modern in vergelijking met de rest: sobere open schoenen met simpele riempjes lijken mij beter.
                          niet mee eens.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: The Desire of the Dream

                            Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
                            Dit behang was echt, niet alles hoeft met PS bewerkt worden he :-)
                            Thanks!
                            True, maar het kon wel, zie nu dat het patroon ook doorloopt onder de tafel, leek eerst van niet, daarom dat ik aan PS dacht.
                            www.minnev.be
                            Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                            Comment


                            • #15
                              Re: The Desire of the Dream

                              Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
                              True, maar het kon wel, zie nu dat het patroon ook doorloopt onder de tafel, leek eerst van niet, daarom dat ik aan PS dacht.
                              Ik denk dat het patroon wat je ziet doorlopen de schaduw is van de tafel minne

                              Comment

                              Working...
                              X