Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Sorry maar de eerste vind ik zonder meer een griezel,verder niet veel aan toe te voegen..
Bij de tweede het streepje lucht dat reeds eerder werd aangehaald maar meer nog stoort me de krop onderaan het beeld , de lichtreflecties midden in het beeld en het overbelichte gelaat .je kan het natuurlijk "kunst" noemen maar smijt dan meteen ook maar al de dure apparatuur overboord want dit kan ook met het ingebouwde cameratjes van mijn gsm..
Mijn mening mag dan ook indruisen tegen de reacties van "the gang" hier, I don't give a f... . Heb al betere dingen gezien van Lennert ,sorry
Sorry maar de eerste vind ik zonder meer een griezel,verder niet veel aan toe te voegen..
Bij de tweede het streepje lucht dat reeds eerder werd aangehaald maar meer nog stoort me de krop onderaan het beeld , de lichtreflecties midden in het beeld en het overbelichte gelaat .je kan het natuurlijk "kunst" noemen maar smijt dan meteen ook maar al de dure apparatuur overboord want dit kan ook met het ingebouwde cameratjes van mijn gsm..
Mijn mening mag dan ook indruisen tegen de reacties van "the gang" hier, I don't give a f... . Heb al betere dingen gezien van Lennert ,sorry
Ik sluit me volledig aan. Speciaal maar niks vor mij.
Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6
Comment