Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtig gebruik van DOF maar omdat het lichaam zo zacht is, zou ik zelf (nee ik zeg het niet vaak) even wat meer aandacht aan het gelaat besteden zodat de softness overall in balans is. (hoeft niet te blurren of zo)
Voor de rest heerlijke plaat.
Mooie plaat, mooie DOF, goeie pose.
Als totaalbeeld ben ik mee
Maar... ik vind het licht niet super vallen.
Kijk eens naar de schaduw van de neus en kijk hoe die valt.
Je merkt dat die omhoog valt en dat komt onnatuurlijk over.
Als je een plaat maakt waar duidelijk zelf licht wordt gecreëerd hoeft dit niet persé fout te zijn, maar bij deze plaat die heel naturel overkomt en een goede blending heeft van lichtbronnen moet je daar gewoon voor opletten.
Mooie plaat, mooie DOF, goeie pose.
Als totaalbeeld ben ik mee
Maar... ik vind het licht niet super vallen.
Kijk eens naar de schaduw van de neus en kijk hoe die valt.
Je merkt dat die omhoog valt en dat komt onnatuurlijk over.
Als je een plaat maakt waar duidelijk zelf licht wordt gecreëerd hoeft dit niet persé fout te zijn, maar bij deze plaat die heel naturel overkomt en een goede blending heeft van lichtbronnen moet je daar gewoon voor opletten.
Tja, het zijn details, maar details..... etc...
Mvg. Peter
Tja Pete ....en dat zelf gecreëerde licht is met een zebra sunbounce. Zoals je ziet kan het verkeerde gebruik ervan ook falen. Naar mijn bescheiden mening werd de reflector veel te ver van het model gehouden.
Deze "Glamour-noob" kan zich echt wel vinden in bovenstaande opmerkingen maar mist toch het "Summer Feeling" gevoel uit de titel, daar is het licht ( voor mij) te koel voor. Een bikini alleen brengt mij dit gevoel toch niet...... of staat mijn scherm "te koel"?
Comment