Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Speelplein

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Speelplein

    Deze foto maakte ik enkele jaren geleden, toen ik nog actief was in speelpleinwerking. Meest storend vind ik het rugzakpersonage in de linkerbovenhoek, maar ik ben niet voldoende Photo- of PaintShop-adept om dit te veranderen (heb er geen tijd en zin voor). Feel free om te bewerken en anders mag gewoon commentaar ook!

    Lieven

    Last edited by liv'em@bxl; 1 april 2005, 08:48.
    De ideale foto is de foto die de kijker doet voelen.

  • #2
    Re: Speelplein

    Heb eens een poging gedaan

    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #3
      Re: Speelplein

      Oorspronkelijk geplaatst door Livino
      toen ik nog actief was in speelpleinwerking
      Leuk je eens te zien in je jonge jaren.

      Comment


      • #4
        Re: Speelplein

        Hanske,

        bedankt voor de poging. Dat croppen had ik zelf allicht ook kunnen bedenken, maar zoals gezegd maak ik er eigenlijk geen tijd voor. Tegenwoordig probeer ik gewoon het "juiste beeld" al te hebben als ik de knop indruk.

        Oorspronkelijk geplaatst door Josy
        Leuk je eens te zien in je jonge jaren.


        Ik zag er zo schattig niet uit

        Lieven
        De ideale foto is de foto die de kijker doet voelen.

        Comment


        • #5
          Re: Speelplein

          Oorspronkelijk geplaatst door Livino
          Hanske,

          bedankt voor de poging. Dat croppen had ik zelf allicht ook kunnen bedenken, maar zoals gezegd maak ik er eigenlijk geen tijd voor. Tegenwoordig probeer ik gewoon het "juiste beeld" al te hebben als ik de knop indruk.






          Lieven
          Was niet alleen croppen , ook een stukje clonen
          Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
          Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

          Comment


          • #6
            Re: Speelplein

            Oorspronkelijk geplaatst door Livino
            Hanske,

            bedankt voor de poging. Dat croppen had ik zelf allicht ook kunnen bedenken, maar zoals gezegd maak ik er eigenlijk geen tijd voor. Tegenwoordig probeer ik gewoon het "juiste beeld" al te hebben als ik de knop indruk.




            Ik zag er zo schattig niet uit

            Lieven
            In feite kan ik je toch niet goed volgen uitgenomen op een punt wel nml dat je nu tracht het "juiste beeld" te hebben. Het is niet mijn zaak natuurlijk maar ik denk dat deze foto in beeldbewerking thuis hoort en niet hier, daar je duidelijk vroeg om een bewerking en je aldus niet tevreden bent met het huidige rezultaat, daardoor worden postings van leden die "wel de tijd daarvoor nemen" en "er wel zin in" hebben weggedrukt. Dat is nat. mijn persoonlijke mening en wie ben ik hé.
            Last edited by Guest9; 1 april 2005, 10:59.

            Comment


            • #7
              Re: Speelplein

              Als het niet goed is, zal ik dat wel van een moderator horen, zeker?

              Lieven
              De ideale foto is de foto die de kijker doet voelen.

              Comment


              • #8
                Re: Speelplein

                Oorspronkelijk geplaatst door Livino
                Als het niet goed is, zal ik dat wel van een moderator horen, zeker?

                Lieven
                juist, maar wilde enkel mijn gedacht zeggen hé, zoals je schijnbaar niet gelezen hebt.

                Comment

                Working...
                X