Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sofie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sofie

    Model: Sofie
    Make up/hair: Naomi Schatteman
    Kleding: Lies Imschoot






    Mvg,
    SB
    Canon 5D, 40D - 24-70 f/2.8 L USM, 17-40 f/4 L USM, 135 f/2.0 L USM, 50 f/1.4 USM, Speedlite 580EX II - Leica M6 + 50mm Summicron + 35mm 1.4 Nokton MC.

  • #2
    Re: Sofie

    Mooie Sofie en daar een schitterend beeld van gemaakt!
    "Just do it !"

    http://jr52.be/index.html

    Comment


    • #3
      Re: Sofie

      Jammer dat haar 2de voet er niet helemaal op staat.
      Samuel De Rycke

      Comment


      • #4
        Re: Sofie

        very nice!
        poof

        Comment


        • #5
          Re: Sofie

          goed en een wel heel aparte pose hoor.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Sofie

            Mooie fotografie en een mooi model... Voor alle twee
            Tevreden van de Softbox?

            Ben benieuwd naar meer

            Groeten
            Mipstoo
            Last edited by mipstoo; 22 februari 2010, 14:28.

            Comment


            • #7
              Re: Sofie

              Mooie plaat
              Met nog een beetje retouch wordt die helemaal af, denk ik..

              Comment


              • #8
                Re: Sofie

                Merci voor de reacties, ik ga de volgende dagen er nog enkele posten uit deze reeks.
                Het was één van m'n eerste shoots met flitsinstallatie, visa, etc... en ik moet zeggen smaakt naar meer


                Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                Mooie plaat
                Met nog een beetje retouch wordt die helemaal af, denk ik..
                Ben op dat vlak nog serieus aan het leren - ik heb hier enkel wat basis bewerkingen gedaan. Dus verdere retouch? zoals?

                @Mipstoo - softbox doet wat ie moet doen maar is bij deze shoot niet gebruikt geweest, hier heb ik beroep gedaan op een flitsinstallatie van 21 jaar oud (2X Bowens Mono 400D) - geleend van een kennis.

                Mvg,
                SB
                Canon 5D, 40D - 24-70 f/2.8 L USM, 17-40 f/4 L USM, 135 f/2.0 L USM, 50 f/1.4 USM, Speedlite 580EX II - Leica M6 + 50mm Summicron + 35mm 1.4 Nokton MC.

                Comment


                • #9
                  Re: Sofie

                  tja, modellen met lange tenen is ni alles hé
                  wat ik persoonlijk niet zo schitterend vind is de rechterhelft van haar gelaat waar ik de schaduw zie van de kap, dan een lichtere kring en terug donker rond het oog????
                  stel mij daar de vraag of je niet beter een andere setup gedaan had qua belichting?
                  Mvg
                  Ronny
                  gewoon een canonneke

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sofie

                    Oorspronkelijk geplaatst door SBe Bekijk bericht
                    Ben op dat vlak nog serieus aan het leren - ik heb hier enkel wat basis bewerkingen gedaan. Dus verdere retouch? zoals?
                    Haar hand is een stuk donkerder als de rest. Ook de strepen, en vlekjes op armen en benen horen niet echt bij het niveau van de plaat (imo).. Maar om te leren zijn we hier

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sofie

                      och zeer knap in beeld gebracht

                      jeannot

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sofie

                        Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driver Bekijk bericht
                        tja, modellen met lange tenen is ni alles hé
                        wat ik persoonlijk niet zo schitterend vind is de rechterhelft van haar gelaat waar ik de schaduw zie van de kap, dan een lichtere kring en terug donker rond het oog????
                        stel mij daar de vraag of je niet beter een andere setup gedaan had qua belichting?
                        Mvg
                        Ronny
                        Ik had graag nog wat andere opstellingen uitgeprobeerd maar het model stond op een soort van loopbrug (niet zo stevig) dat dwars over een zwembad lag (is op deze foto niet echt zichtbaar). Dus met de combinatie van elektriciteit en water in gedachten was het niet zo simpel om veel te veranderen.
                        Weer wat bijgeleerd waar we de volgende keer extra op moeten letten

                        Mvg,
                        SB
                        Canon 5D, 40D - 24-70 f/2.8 L USM, 17-40 f/4 L USM, 135 f/2.0 L USM, 50 f/1.4 USM, Speedlite 580EX II - Leica M6 + 50mm Summicron + 35mm 1.4 Nokton MC.

                        Comment

                        Working...
                        X