Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

show time !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • show time !

    Mijn eerste fotoshoot in een nachtclub! (voor herhaling vatbaar)
    De donkere vlekken die men beneden in de foto's kan waarnemen zijn hoofden van het aanwezige publiek.







    Groeten Sensor

  • #2
    Re: show time !

    Ieder zijn ding. De foto's hebben wel iets, maar ik hou mij toch liever bezig met andere onderwerpen
    'Let the world change you and you can change the world'
    Canon EOS 350D ∙ Canon EFS 18-55mm ∙ Canon EF 75-300mm USM II ∙ Sigma 24-70mm 1:2.8 EX DG

    Comment


    • #3
      Re: show time !

      leuke opnamen, wat zal je genoten hebben.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: show time !

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk
        leuke opnamen, wat zal je genoten hebben.
        grt,bouk.
        bedankt bouk, het was super!
        Groeten Sensor

        Comment


        • #5
          Re: show time !

          Spijtig van de weinig reacties op de toch niet alledaagse en gedurfde foto's die ik in vrij moeilijke omstandigheden heb gemaakt, zonder te zwijgen over moeite ik heb moeten doen om toelating te krijgen van de zaakvoerder van misschien wel een van meest bekenste clubs in Belgie om deze foto's te mogen maken en publiceren.

          Misschien zijn ze inhoudelijk niet interessant voor de meesten onder jullie waarin ik best kan inkomen.
          Ik had anderzijds wel verwacht commentaren te krijgen i.v.m kleur, scherpte, belichting en dergelijke, dus het technische aspect. (constructief noemen ze dat)
          Afgeborstelde modellen met halfblote billen of tieten opgenomen in dure studios met alle apparatuur vandien worden dan wel weer de hemel in geprezen.
          Ik dacht dat ik deze foto's toch wel in het juiste forum heb geplaatst?? (mensen en modellen)
          Soit! Ieder zijn ding, ik heb getracht iets origineels te tonen en tegelijkertijd er iets van hopen op te steken op technisch vlak.
          Ik zal in de toekomst nog dergelijke plaatjes schieten, maar ik zal ze zeker niet posten op BD, als ik nog uberhaupt hier iets wil posten buiten deze gezegd zijnde.

          mvg. Sensor
          Groeten Sensor

          Comment


          • #6
            Re: show time !

            nr2 blijft mijn aandacht trekken

            met die hand half voor 't gezicht
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment


            • #7
              Re: show time !

              Oorspronkelijk geplaatst door sensor
              Spijtig van de weinig reacties op de toch niet alledaagse en gedurfde foto's die ik in vrij moeilijke omstandigheden heb gemaakt, zonder te zwijgen over moeite ik heb moeten doen om toelating te krijgen van de zaakvoerder van misschien wel een van meest bekenste clubs in Belgie om deze foto's te mogen maken en publiceren.

              Misschien zijn ze inhoudelijk niet interessant voor de meesten onder jullie waarin ik best kan inkomen.
              Ik had anderzijds wel verwacht commentaren te krijgen i.v.m kleur, scherpte, belichting en dergelijke, dus het technische aspect. (constructief noemen ze dat)
              Afgeborstelde modellen met halfblote billen of tieten opgenomen in dure studios met alle apparatuur vandien worden dan wel weer de hemel in geprezen.
              Ik dacht dat ik deze foto's toch wel in het juiste forum heb geplaatst?? (mensen en modellen)
              Soit! Ieder zijn ding, ik heb getracht iets origineels te tonen en tegelijkertijd er iets van hopen op te steken op technisch vlak.
              Ik zal in de toekomst nog dergelijke plaatjes schieten, maar ik zal ze zeker niet posten op BD, als ik nog uberhaupt hier iets wil posten buiten deze gezegd zijnde.

              mvg. Sensor
              Niet te persoonlijk opvatten, het aanbod is gewoon zeer groot
              Op dit ogenblik is je foto ook al 367 keer bekeken, dat is toch ook leuk of niet ?

              Je foto's zijn zeer scherp en kleurrijk, nummer 2 is idd heel speciaal door het moment

              Comment


              • #8
                Re: show time !

                Oorspronkelijk geplaatst door sensor
                Misschien zijn ze inhoudelijk niet interessant voor de meesten onder jullie waarin ik best kan inkomen.
                Ik had anderzijds wel verwacht commentaren te krijgen i.v.m kleur, scherpte, belichting en dergelijke, dus het technische aspect. (constructief noemen ze dat)
                Afgeborstelde modellen met halfblote billen of tieten opgenomen in dure studios met alle apparatuur vandien worden dan wel weer de hemel in geprezen. mvg. Sensor
                Wil hier ff wel wat kwijt, maar ik reageer zelden of nooit op platen van modellen en wel om de reden dat ik zelf daar (nog) niet mee bezig ben en je dus ook geen constructief commentaar hierop kan geven.
                Maar als je er wat aan hebt, deze serie mag gezien worden. In mijn ogen mooi werk.
                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                Comment


                • #9
                  Re: show time !

                  Schitterende serie, alhoewel ik de eerste persoonlijk niet zo geslaagd vind vanwege de belichting: alleen in het midden licht. Ik begrijp dat de omstandigheden niet ideaal waren, maar bij de twee andere is het dan wel gelukt.

                  Dat van die hoofden/zwarte vlekken kun je niet vermijden, dat hoort erbij.

                  Nr 2 is inderdaad heel expressief, goed geslaagd. Ik vraag me af of je er ook geen totaal nieuwe compositie van zou kunnen maken, met alleen het gezicht en de hand. Zijn/haar hand verbergt namelijk net de helft van haar/zijn gezicht! Een beetje meer naar links of rechts (jij of die hand ) en de compositie zou al stukken minder interessant zijn.

                  En ja, ik heb jouw commentaar gelezen. Niets van aantrekken zou ik zeggen, ik hoop nog zulke foto's tegen te komen. Dit gezegd zijnde vind ik ook niets mis aan billen en tieten

                  Vincent
                  ViV - Mijn foto's

                  Comment


                  • #10
                    Re: show time !

                    Voor mij vind ik 1, dan 3, dan 2.
                    nr1 steekt er boven uit wegens het claire obscure effect.
                    Nachtclub en weinig licht gaan waarschijnlijk ook goed samen. Dat komt hier heel goed tot uiting. Temeer dat het felle geel mooi contrasteert met het zwarte rondom.
                    Tips kan ik niet geven om de eenvoudige reden dat ik nog geen modellen heb getrokken. Ik zou met deze reeks alleszins tevreden zijn geweest.
                    [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

                    Comment


                    • #11
                      Re: show time !

                      Bedankt allemaal!

                      En eigenlijk heb ik ook niks tegen afgeborstelde modellen met halfblote billen en tieten
                      @ patrickl: persoonlijk vind ik de eerste ook de beste.
                      @ viv: inderdaad misschien de tweede een nieuwe uitsnede toepassen.
                      mvg.Sensor
                      Groeten Sensor

                      Comment


                      • #12
                        Re: show time !

                        @sensor : toch even een kleine kanttekening :

                        Ik had anderzijds wel verwacht commentaren te krijgen i.v.m kleur, scherpte, belichting en dergelijke, dus het technische aspect.
                        Ik dacht dat ik deze foto's toch wel in het juiste forum heb geplaatst?? (mensen en modellen)
                        Als dat je verwachtingen waren , stonden ze dus in het verkeerde forum. In showcase hoeven mensen geen reacties te geven op de technische aspecten van een foto , daar hebben we immers de 2 fotodiscussieforums voor.
                        Dus indien je een volgende keer een foto beoordeeld wilt zien op het technisch aspect , bij deze het advies om ze in Fotodiscussie of Fotodiscussie Extra te posten.
                        Last edited by Hanske; 21 april 2006, 03:26.
                        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                        Comment


                        • #13
                          Re: show time !

                          Oorspronkelijk geplaatst door Hanske
                          @sensor : toch even een kleine kanttekening :





                          Als dat je verwachtingen waren , stonden ze dus in het verkeerde forum. In showcase hoeven mensen geen reacties te geven op de technische aspecten van een foto , daar hebben we immers de 2 fotodiscussieforums voor.
                          Dus indien je een volgende keer een foto beoordeeld wilt zien op het technisch aspect , bij deze het advies om ze in Fotodiscussie of Fotodiscussie Extra te posten.
                          Sorry Hanske, dan had ik het niet goed begrepen (vandaar mijn reactie op mijn inzending) Ik post in het vervolg dan maar in de twee fotodiscussieforums. Het is ook mijn bedoeling om er iets van op te steken. Anderzijds heeft een serie meer zeggingskracht en dat mag dan weer niet in de forums fotodiscussie mvg.
                          Last edited by sensor; 21 april 2006, 09:53.
                          Groeten Sensor

                          Comment


                          • #14
                            Re: show time !

                            de nr 2 is hééééél knappe foto !
                            gewoon een knaller !
                            Canon 40D+20D | EF 17-40 f/4 L usm | EF 100 f/2.8 macro usm | EF 70-200 f/4 L usm |
                            ringlite MR-14EX | speedlite 420EX | Leica 10x42BA | Lowepro Rover Plus AW|

                            Comment

                            Working...
                            X