| |||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| |||||
|
goed shot en een heel mooie (muur). grt,bouk.
__________________ BD0270NL Canon EOS 30D. wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen. Meer op : www.boukcoriensgallery.fotopic.net |
| |||
|
Mooie zwart-wit met harde schaduwen. Dit accentueert een model met een zuiderlijkse look zoals hier.
__________________ Canon EOS 400D, 18-55 mm f3.5-5.6, 70-300 mm f4-5.6 IS USM, 50 mm f1.8, 10-22 mm f3.5-4.5 |
| |||
|
Ik zou de foto croppen tot net boven de navel, is dan sterker van compo vind ik... Mooi lichtspel en toch gedurfd, daar kan alleen maar iets moois uit ontstaan. Zo wil ik er wel meer van zien... zelfs nog iets meer gedurfder met het licht spelen... Groeten Nies |
| |||||
|
Sfeerplaat
__________________ www.picazzo.be |
| ||||
|
Me like it
__________________ www.sergio-prodi.be ::: Nikon D700 + Battery Grip : Wat glas, een zware rugzak en heel wat Strobist gerief :-) Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon! |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| bescherming lens + camera tegen regen en sneeuw | karlito | Accessoires | 4 | 3 maart 2006 20:13 |
| met de rug tegen de muur | svc | Showcase Mensen en Modellen | 3 | 30 januari 2006 15:32 |
| !!!!Reactie tegen petitie!!!! | johanvansteenkiste | Chit Chat - Archief | 62 | 23 augustus 2005 23:47 |
| bloemetje tegen de muur.... m'n eerste "echte" macro ? | snarfie | Showcase Macro & Close-Up | 7 | 7 juni 2005 21:26 |
| Waar in Limburg L-lens huren en canon 50mm 1.8II kopen tegen donderdag? | RonnyE | Objectieven | 14 | 10 mei 2005 20:02 |
![]() |