Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sexy ..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sexy ..



    Spannend genoeg ???

  • #2
    Re: sexy ..

    Spannend genoeg ???
    Sorry.. nope

    los van die vraag vind ik het gras, en de bladeren en beperkte DOF (vooral op voorgrond) zo storend op dit soort foto's.

    Heb je niet iets op de stenen of bij het kasteel zelf?
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #3
      Re: sexy ..

      Veel te hard licht op de muur in de achtergrond. Daardoor komt je model zo donker over.

      Comment


      • #4
        Re: sexy ..

        Ook mij spreekt het beeld niet echt aan. Spanning zit er alleszins niet in.
        - De felle achtergrond trekt teveel aandacht.
        - Door de achtergrond, het dorre gras en de dode bladeren komt het geheel nogal rommelig over.
        - Het lage standpunt is leuk, maar de compositie is niet bepaald creatief.

        L.
        http://lievendevlaminck.wordpress.com/

        Comment


        • #5
          Re: sexy ..

          Oorspronkelijk geplaatst door Dieter_O Bekijk bericht
          Veel te hard licht op de muur in de achtergrond. Daardoor komt je model zo donker over.
          De natuur die zet je niet naar je hand.
          De zon is er nu eenmaal en de muur is niet mijn onderwerp,wel het model!

          Comment


          • #6
            Re: sexy ..

            Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
            De natuur die zet je niet naar je hand.
            De zon is er nu eenmaal en de muur is niet mijn onderwerp,wel het model!
            Dat vind ik een foute denkwijze.

            Vooral op locatie speelt omgeving een HEEL grote rol. Die kan de foto maken of breken.
            Ik zeg niet hoe je het wel of niet moet doen, maar deze stelling vind ik dus fout.

            En je muur kan je zeker beinvloeden door model gelijk of sterker te belichten. (zie je vorige topic). Maar dat is een keuze die jij moet maken.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #7
              Re: sexy ..

              Je zou zelf meer naar links kunnen (donkerdere muur op de achtergrond), of meer naar rechts (die andere muur). Of het model kan zich verplaatsen. Zolang je maar geen 2 stukken muur op je achtergrond hebt, want dat heb je wel in de hand. Nu heb je een overbelichte muur, een onderbelichte muur... en nog een model ook.
              Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
              www.musicinframe.be

              Comment


              • #8
                Re: sexy ..

                Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                Je zou zelf meer naar links kunnen (donkerdere muur op de achtergrond), of meer naar rechts (die andere muur). Of het model kan zich verplaatsen. Zolang je maar geen 2 stukken muur op je achtergrond hebt, want dat heb je wel in de hand. Nu heb je een overbelichte muur, een onderbelichte muur... en nog een model ook.
                Was je er bij....neen dus en daarom is het makkelijk zeggen van je kon naar links of naar rechts of het model kon zich verplaatsen.
                Dat kon allemaal niet,ik heb de opname gemaakt zoals ik ze wilde en lag zelf met mijn hoofd net onder de prikkeldraad.

                Comment


                • #9
                  Re: sexy ..

                  Was je er bij....neen dus en daarom is het makkelijk zeggen van je kon naar links of naar rechts of het model kon zich verplaatsen.
                  Dat kon allemaal niet,ik heb de opname gemaakt zoals ik ze wilde en lag zelf met mijn hoofd net onder de prikkeldraad.
                  Aan alle commentaar gevers: "Hebben jullie nu nog niet door dat dit DE perfecte foto is"

                  Ze is zelfs zo perfect, en ook nog eens zoooo sexy, dat er bijna NSFW zou mogen bijstaan...

                  Sommige mensen luisteren naar raad en "hints",...andere gewoon niet....

                  Geniet van de zon,...en de prikkeldraad zou ik zeggen...

                  (Noel, I have absolutly no hard feelings against you.... )

                  D.

                  Comment


                  • #10
                    Re: sexy ..

                    zelf zou ik de achtergrond in dit geval correct proberen te belichten en het model dan met flitser uitlichten, of met een schermpje , nu komt ze veel te donker over op deze foto, en ditmaal moet ik je een beetje tegenspreken awacs, sexy vind ik dit niet eerder gewoon....
                    http://www.jvs-photography.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: sexy ..

                      blijkbaar had de topixstarter een hormonenboost
                      EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                      https://sites.google.com/view/pdh65/

                      Comment


                      • #12
                        Re: sexy ..

                        Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
                        blijkbaar had de topixstarter een hormonenboost
                        De topicstarter gaat dadelijk nog een shoot doen inplaats van op deze onzinnige en dikwijls dubbelzinnige opmerkingen te reageren.

                        Comment


                        • #13
                          Re: sexy ..

                          Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                          Was je er bij....neen dus en daarom is het makkelijk zeggen van je kon naar links of naar rechts of het model kon zich verplaatsen.
                          Dat kon allemaal niet,ik heb de opname gemaakt zoals ik ze wilde en lag zelf met mijn hoofd net onder de prikkeldraad.
                          Dan heb je vrees ik de verkeerde locatie gekozen
                          Als het licht en de omgeving niet willen meewerken, zou ik opzoek gaan naar een ander plekje. Nu is je model (hoofdonderwerp) niet echt lekker belicht en je achtergrond juist overbelicht.
                          Just my 2 cents

                          Comment


                          • #14
                            Re: sexy ..

                            Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                            De topicstarter gaat dadelijk nog een shoot doen inplaats van op deze onzinnige en dikwijls dubbelzinnige opmerkingen te reageren.
                            Daar vraag je om als je een topic start met de titel: sexy
                            Vervolgens vraag je of het spannend genoeg is.

                            Comment


                            • #15
                              Re: sexy ..

                              in showcase kan je harde reacties verwachten.
                              Als u dit niet wenst dan zijn er andere subforums op dit forum.

                              Ik kan me aansluiten bij de gemiddelde reactie hier en onderschrijf ook niet jouw stelling dat het niet anders kon. Andere plaats, andere belichting ,..... Zo speciaal is de achtergrond niet dat je die absoluut op je foto wou hebben toch ?
                              www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future

                              Comment

                              Working...
                              X