Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Selfie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Selfie

    Mijn eerste poging tot studiofotografie in een geïmproviseerde studio. Zwarte achtergrond met SB-900, als slave van mijn Panasonic toestel, en kleine reportage "softbox".

    Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

  • #2
    Re: Selfie

    de ogen lijken me nogal "soft" eigenlijk
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Selfie

      Voor mij is deze Rembrandt verlichting erover. Ik hou er heel erg van maar dit is TE.
      Ik zou de linkerzijde die nu bijna helemaal verdwijnt toch ietsje oplichten.
      Ik werk met een gecalibreerde monitor die niet TE licht ingesteld is, zoals de meeste monitoren dat wel zijn.
      Straatfotograaf in Antwerpen

      Comment


      • #4
        Re: Selfie

        Voor mij toch een mooie selfie. Op groot formaat lijken de ogen wel scherp.
        Groetjes,
        Dominic

        Comment


        • #5
          Re: Selfie

          @ Eduardo: dit is niet echt Rembrandt belichting want ik mis hier het typisch driehoekje aan de minder belichte kant. Het was wel degelijk de bedoeling deze zo uit te voeren maar ik snap dat dit voor sommigen TE is.
          @ Blauwzwart: te soft? Iets meer kleur inbrengen om ze er meer te laten uitspringen bedoel je?
          @ Zibro: bedankt.
          Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

          Comment


          • #6
            Re: Selfie

            Gewoon erg mooi, belichting subtiel uitgevoerd, scherpte waar ie liggen moet.
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: Selfie

              Scherpte lijkt me ook in orde.
              Ik zou eens zwart/wit proberen, persoonlijk vind ik dat beter bij dergelijke belichtingen.
              Let op uw kettingetje, ofwel zonder, ofwel moet het recht hangen volgens mij.

              Comment

              Working...
              X