Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Je moet je ding doen Monica, al zeggen ze hier nog met 10, zonder tekst, wel dan doe je toch met
Soms begrijp ik niet dat sommige de creativiteit te weer gaan
Het is trouwens ook een "vrouwen foto"
Grtz, D.
Hey Daniel,
Ik begin dat ook steeds meer te ervaren. Alle opmerkingen zijn erg gewenst hoor...maar ik wil mijn eigen koers varen en wat meer met sfeer, toningen en PS gaan werken. Dit klinkt misschien overdreven...maar in zo'n foto gooi ik echt al mijn ziel en zaligheid. Ik begrijp dat sommige mensen het misschien niet mooi vinden of truttig, overbodig, waarvoor ik respect heb...maar ik ga heerlijk mijn eigen weg vinden nu ik de basis een beetje beheers.
Tx Daniel voor de opsteker....you're damn right
Wat is een "vrouwenfoto""? Hebben vrouwen echt een andere stijl van fotograferen? k zie hier foto's voorbij komen van vrouwelijke fotografen naaaah, die kunnen rauwe plaatjes maken hoor
Wat is een "vrouwenfoto""? Hebben vrouwen echt een andere stijl van fotograferen? k zie hier foto's voorbij komen van vrouwelijke fotografen naaaah, die kunnen rauwe plaatjes maken hoor
Monica blijf aub "vrouwelijke foto,s" maken want niemand anders kan het beter verkopen op dit moment dan jij.. Zonder pardon durf ik dat hier te zeggen..Of het iedereen zijn smaak is om niet dat weet ik niet maar 1 ding staat vast..zoals jij de kids naar voor kunt brengen..chapeau.
En er is wel degelijk een verschil tussen mannen en vrouwen in de fotografie..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment